-Roger- Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Hvis jeg vil ta inn en bil fra tyskland og ikke ha skilt på den, er det bare prisen som jeg betaler for den i tyskland da, eller er må jeg betale flere avgifter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Du må betale norsk moms på kjøpesummen + frakta. Er helt spinnevilt, betale norsk moms på det du evnt spiser på vei hjem... Heia heia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2007 Ok.... Ser signaturen din... Har du sett den??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Jepp jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2007 Den var vel bra regner jeg med:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå