Gå til innhold

Manglende tilbakemelding på forslag til månedens bil

TexWiller
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!! Lurer litt på en del ting her. I oktober i fjor sendte jeg inn bilder av bilen min for og eventuelt bli mnd`s bil, da jeg i februar i år ikke hadde fått noen tilbakemelding mailet jeg inn en etterlysning: Har dere fått bildene /er bilen ikke aktuell/hvor lang ventetid er det?? Heller ikke dette ble besvart. Da jeg så mnd`s bil i juni var en 07 E60 + at det er ett par tomme mndr i år endte det opp med en pm til "gunnar" som selvsagt heller IKKE er blitt besvart. Da lurer jeg på hva F... er dette for noe p...??

At gunnar kansje har mye å tenke på er greit, men så lenge han tar seg tid til å komentere overskrifter som er skrevet med capslocken på bude han ha tid til og svare meg også :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar praktiserer et slags opplyst enevelde når det gjelder valget av månedens bil... dvs. han velger subjektivt og suverent den bilen han mener er den fineste eller som representerer et interessant alternativ. Hvis ikke han direkte har lovet deg en tilbakemelding er mitt bud at din bil kanskje ligger "på vent" til en annen måned. På den annen side er nok ikke slike innlegg en god måte å fremme din bil på.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hadde det vært på sin plass med en tilbakemelding.

Kanskje... kanskje ikke... man sender vel inn et forslag og håper på det beste. Jeg tror Gunnar oppfatter alle forslag som mulige kandidater og at det er praktisk å ha noen og velge mellom fra måned til måned. Det at man ikke har månedens bil i januar utelukker med andre ord ikke at man kan få månedens bil i f.eks juni. Et annet aspekt er at Gunnar tydeligvis velger litt forskjellige biler til å være månedens bil... noen nye, noen gamle, noen originale, noen kraftig ombygget, noen med stor motor, noen med liten motor, noen dyre, noen relativt billige... altså biler for enhver smak. Hvis man hele tiden skulle sende tilbakemeldinger i forhold til hvilken måned man står foran og når forslaget ble sendt inn... ville det bli mye administrasjon. Hvorfor ikke bare vente å se... og evt. ta det som en hyggelig overraskelse hvis man blir valgt til å ha månedens bil.... :wink:

Forøvrig skyldes det at det har vært enkelte måneder uten en ny månedens bil nettopp mangel på tid... og jeg velger å tro at det også er årsaken til at TexWiller´s mails har kommet på avveie eller blitt glemt. Gunnar pleier ellers normalt å ta seg tid til å svare på mails... selvom det av og til kan ta litt tid... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så det er sånn å forstå at det er rikelig utvalg hver måned?

For oss utenforstående kan det virke som det er vanskelig å opppdrive kandidater til månedens bil, og at det derfor av og til uteblir.

Men ingenting er bedre enn et rikt utvalg, og vil tro Texwiller sin 850 CSI burde være en meget bra kandidat, forutsatt at det er den bilen det gjelder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Månedens bil burde vært månedens bil, ikke de tre neste månedenes bil. Alt for treg oppdatering, får følelsen av at det aldri kommer noen ny.

Mitt tips er å la en eller fler av mod'ene hjelpe til med å legge ut de nye fremover. Gunnar kan jo uansett stå for utvelgelsen dersom han forstsatt ønsker det. Ellers kan man jo bare lage en kø for de bilene som blir godkjent som månedens bil. Da ser man ihvertfall hvordan man ligger an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Månedens bil burde vært månedens bil, ikke de tre neste månedenes bil. Alt for treg oppdatering, får følelsen av at det aldri kommer noen ny.

Mitt tips er å la en eller fler av mod'ene hjelpe til med å legge ut de nye fremover. Gunnar kan jo uansett stå for utvelgelsen dersom han forstsatt ønsker det. Ellers kan man jo bare lage en kø for de bilene som blir godkjent som månedens bil. Da ser man ihvertfall hvordan man ligger an.

Som alltid handler det om å ha nok tid... bimmers er et fritidsprosjekt og alt gjøres derfor på frivillig basis når man har tid. Oppdatering/redigering av sidene, administrasjon, moderering, skrive mail/pm´er, postforsendelser... you name it... alt kommer etter jobb, skole, familie/kjærester, venner, ferier/reiser, biler, sport... og evt. andre mer prioriterte fritidsprosjekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stor forståelse for at Gunnar og resten av adminene har mer enn nok å gjøre.

Jeg klager ikke, men lurer på, dersom det er rikelig med biler å velge (om jeg forstår det riktig), er det vel bedre at det er en ny bil hver måned, selv om det ikke er en spesiell eller dyr bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stor forståelse for at Gunnar og resten av adminene har mer enn nok å gjøre.

Jeg klager ikke, men lurer på, dersom det er rikelig med biler å velge (om jeg forstår det riktig), er det vel bedre at det er en ny bil hver måned, selv om det ikke er en spesiell eller dyr bil?

Jeg sier ikke at det er rikelig med biler å velge mellom, men at det kunne være praktisk å ha flere å velge mellom. Gunnar kan også velge å ikke legge ut en månedens bil hvis han ikke har gode alternativer liggende. Jeg vet ikke hva kriteriene er eller hvordan han velger... Gunnar er eier og administrator av bimmers og velger suverent månedens biler... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje dumt for dere som sender inn at jeg ikke svarer alle, men det er slik jeg har gjort det hele tiden - jeg svarer de som velges, som oftest for å be om flere bilder og fortelle når bilen vil bli lagt ut (ikke alltid får jeg det heller, og må velge noen andre). Resten er jo da litt i villrede, men greia er at jeg foretrekker å få inn noen forslag som jeg så kan plukke fra i månedene fremover. Ofte har jeg allerede en bil når jeg får inn andre, og det blir jo da dumt å avvise de andre bare fordi jeg har en bil til den første måneden. Jeg vil gjerne ha en "pool" jeg kan velge fra til kommende måneder.

Når det gjelder utvelgelsen er det jeg som gjør det helt subjektivt og enerådende, gjerne mest fordi det ville vært for mye jobb å administrere et utvalg enn så lenge månedens bil fungerer slik den i dag gjør.

Jeg velger ikke bare biler jeg selv synes er pene, også biler som er spesielle, og jeg forsøker å variere mest mulig ved å få med biler i alle kategorier (karosserikoder).

Når det gjelder antall biler jeg har å velge mellom, så dukker det opp en del i blant, men de fleste sender inn altfor dårlige bilder (1-2 kjempesmå bilder, typisk fra en annonse eller mobiltelefon), og jeg får da sjelden svar igjen når jeg ber om skikkelige bilder. I tillegg sender mange inn bilder som er vist opptil flere ganger før på forumet - hvor interessant er månedens bil om alle bildene er vist her inne før? Totalt sett ender jeg alltid opp med veldig lite å velge mellom. Jeg bruker stort sett alle de som sender meg (skikkelige) bilder som ikke har vært vist før, sender skikkelig info, og har en bil man ikke ser hver dag på vei til jobb.

Og til trådstarter, jeg fant mailen din nå, men bildene dine er ikke akkurat skarpe. Trolig grunnen til at den ikke har blitt vist. Jeg orker ikke bruke mye tid på å få folk til å ta nye bilder, det er ofte så fånyttes.

Når det gjelder kommentaren om capslock-tråden, så er det kun opp til meg å avgjøre hvordan jeg disponerer min egen fritid. Jeg prøver å svare på så mye jeg kan av mailer, PMer og telefoner jeg får angående disse sidene, men noe går i glemmeboka og noe blir bare prioritert bort. Sånn er det med den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...