Aroid Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Det var to personer innom i kveld, på motorsykkel - som uten videre gikk inn i min oppkjørsel og besiktiget bilen - uten noen form for tillatelse. Hvis det er noen som kjenner til disse; ta kontakt med meg - å trå inn på andres eiendom uten tillatelse er forbudt. Da sei jeg. så lås bilen og lås den bak noen dører. Det er flere på forumet her som har opplevd det samma og bilen har vårti borte noen dager etter på. En så strøken E30 har alle løst på men har ikke rå eller kompitanse for å hold den i stand. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 ...opp... igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 ...og igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 og igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 må nok ned i pris for å bli kvitt den gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 må nok ned i pris for å bli kvitt den gitt. Tvilsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 SOLGT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Fikk du prisen du ønsket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg