Gå til innhold

Mye tull/feil med BMW E30?

shermy
 Share

Anbefalte innlegg

er ikke mer reparasjoner enn andre biler. dette er biler som holder. men når du først får en raparasjon koster deler litt mer.

har en 325 kanskje til salgs for rette sum om du er interessert. men ikke under 40 lapper....

Okei, det var jo godt å høre :)

Jeg har dessverre ikke penger nå skjønner du, så jeg må vente 6 måneder, ihvertfall.. "/ Har du bilder av bilen? Ble litt nysgjerrig nå..:P

bilde ser du til venstre nå..:)

åå.. den ser jo fin ut den jo :) Hvor langt er den gått da? modell osv?

Fint holdt? rust`?

:P

den har gått 240' og det er jo ikke så ille hvis du tenker på at bilen er 20 år gammel. den er bra holdt av meg i ale fall. det er jo ikke rust på den. som JEG har funnet i alle fall. noen liker styling og noen ikke. det er jeg som eier den og jeg er fornøyd og det er det viktigste.

Ok. Det som er så kjipt nå, er at jeg selvfølgelig _ikke_ har penger for tida.. Som jeg sa så må jeg ihvertfall vente i 6 måneder før jeg har tjent nok penger opp... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist e30 kan sammenlignes med kvaliteten på e28 så er det vel ikke mye å skryte av! når jeg og min bror hadde e28er i noen år så var det et evig mas med bytting av slitedeler!deler i forstilling var jo forbruksvare!men nå skal det vel sies at det er sikkert ikke noe værre kvalitet på en gammel bmw enn på en annen gammel bil da! men en ting er sikkert det er at allting var ikke bedre før! hadde en 320d før og på 100000km så var det byttet en bærearm!prøv å kjør så langt med en gammel bil uten å bytte kassevis med deler! nei mitt råd er å kjøpe deg en nyere bil! husk at kræsjer du med en så gammel bil så dør du! e30 har jo en kolisjonsikkerhet ssom ikke vil ha gitt en eneste stjærne i dagens kolisjonstester! :wink:

Litt dramatisk men greit..

Ja, hvorfor kjøper ikke alle 18 åringer seg bare en 98 modell 5 serie..? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist e30 kan sammenlignes med kvaliteten på e28 så er det vel ikke mye å skryte av! når jeg og min bror hadde e28er i noen år så var det et evig mas med bytting av slitedeler!deler i forstilling var jo forbruksvare!men nå skal det vel sies at det er sikkert ikke noe værre kvalitet på en gammel bmw enn på en annen gammel bil da! men en ting er sikkert det er at allting var ikke bedre før! hadde en 320d før og på 100000km så var det byttet en bærearm!prøv å kjør så langt med en gammel bil uten å bytte kassevis med deler! nei mitt råd er å kjøpe deg en nyere bil! husk at kræsjer du med en så gammel bil så dør du! e30 har jo en kolisjonsikkerhet ssom ikke vil ha gitt en eneste stjærne i dagens kolisjonstester! :wink:

Litt dramatisk men greit..

Ja, hvorfor kjøper ikke alle 18 åringer seg bare en 98 modell 5 serie..? :roll:

ja hvorfor ikke? alle som har inntekt får da lån til det! men så er nok ikke en e39 så driftsikker som en e46 desverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...