///Magnus Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Tror vi har hatt 14-15 E30 M3'er tilsammen.Den hvite har vi hatt 2 ganger.....gammel kjærlighet ruster aldri vettu Har snart solgt 75 M biler totalt... Er vel nokså bra av en uavhengig bruktbilbutikk vil jeg tro... Vi har nettopp kjøpt en 03 M3 CSL som nytt "leketøy". Blir trolig en fotosession til helgen hvis været er bra... Skal prøve å legge ut noen bilder på søndag hvis jeg får tid. Ja, dere er en god M-bil-dealer. Er jo nesten alltid et par tre for salg hos dere. Legger du/dere ut CSL'en for salg også? Er du Tore, eller en annen? Om den dukker opp på Våler, noe jeg regner med, hadde jeg satt stor pris på et par sittepå-runder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 Ja,det går unna...he he. Er glad i M biler,så da er det gøy å selge. Planen er å ha CSL'en på bruket inntil videre,men kommer det et bra nok tilbud kan jo ting skje... Nei,dette er ikke Tore,men Alf Johan. Stort sett Tore som er på treff å kjører(jeg skrur og rep.). Regner med at han skal på Våler,har ikke hørt noe annet foreløpig hvertfall. Prat med Tore når du ser han der og skryt litt av CSL'en så er han ikke vanskelig å be...he he. Følg med på ///M avd. vår til neste uke....blir også noe man ikke ser hver dag:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Fine E30'er ///M3 Var i butikken deres på Mandagen, var å titta på de sorte E91 dere har, ganske stilig den med sorte felger . Og den røde M3'n var bare nydelig Var det slik at dere får inn en E46 coupe til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 tror jeg ikke hadde hatt mulighet til å gå forbi den garasjen der uten å stoppe å titte og ta bilder nydelig syn.. sånne bilder jeg vil sovne til om kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Dette var et pent skue! Går en Warsteiner (nr.14)e30 m3 her i Bjugn også! Ok, så en Warsteiner på Brekstad sist fredag, sikkert denne. Er dette den samme som den som går i Trondheim noen ganger? Ser ikke bort fra at han svipper en god del innom trondheim nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå