Gå til innhold

Automote BMW en. Gikk i bakken?


 Share

Anbefalte innlegg

Bukken stod ikke på treklosser..

Det var treklosser under armene etter som skjørtene er lavere enn kanalen på bilen.

Hvor dumt det er å sette bilen på bukken over lengre tid det helt likegyldig for min del. Selv var jeg på sydentur og fikk en telefon om att det hadde sjedd, men ser på hele greia som helt vannvittig uflaks.

Ser uansett framover på evt å ordne opp bilen eller selge den i deler å se etter nytt bygg evt få spart opp litt kapital igjen ettersom denne har krevd en god del av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, trist å se slikt.

Personlig synes jeg bilen er stygg som juling, men uansett synd å se så mye tilsynelatende godt arbeid, bli ødelagt.

Personlig liker jeg ikke smaken i din med tanke på "fiksing" av utseende på bilene dine heller..

Bra det er forskjellige smaker..

Takker for omtanken i forholdet til alt arbeidet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isjjh, dette gjorde litt vondt å se når enn tenke på all den tid og penger som sikkert er brukt. Godt at ingen kom til skadde iallfall. Klarer ikke helt se det komiske i dette nå som noen av innleggene i tråden her men galgen humør er sikkert en reaksjon det også. Vel håper du får rettet opp eller gått igang med et nytt prosjekt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være utrolig kjipt for de som har lagt ut mye penger og arbeid på bilen....

Men er det så mye skader at den blir vurdert solgt i deler?

Jeg skulle tro at siden det er lagt ut så mye arbeid og penger på den, skulle den vel vært helt "Kjøttkake" før den ikke ble fikset igjen vel?

Altså jeg mener de dyreste delene er vel for lengst lagt ut, og lakk+oppretting osv koster vel ikke automote all verdens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke så vanvittig dyrt å fikse opp igjen, men bilen er rimelig spesiell og det er FULLT av gromme deler på den..

Rekner med att det er deler med slagspris på 200.000-250.000 nå, det vil si att hvis vi skal bygge den opp, bør vi få solgt den til den prisen pluss den 50.000 det koster å fikse den opp.

Og med tanke på hvor spesiell bilen er og hvor begrenset bruken av den er, så vet vi att kundegruppen til bilen er ekstremt liten.

Så det blir ett reknestykke..

bare bremser og hjul har nypris på ca 100.000, motor tipper jeg har verdi på rundt 50 lapper, stereo, støpte dørtrekk, 4 bøttestoler, 6-punktseler, airride osv.

Så det det er nok masse som kan selges for en ok penge, evt sette på div bilen som bygges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, trist å se slikt.

Personlig synes jeg bilen er stygg som juling, men uansett synd å se så mye tilsynelatende godt arbeid, bli ødelagt.

Må si meg enig med ///Magnus jeg, bilen ser forj***** harry ut, og stiller i klasse med japanske plastikkraketter med meterlange vinger og blingbling spinners.

Unnskyld at jeg sier det rett ut...

MEN, når det er sagt (godt vi ikke har samme smak alle sammen :wink: ) så er det synd med alle arbeidstimene og pengene som er gått med til prosjektet. Fælt syn det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, trist å se slikt.

Personlig synes jeg bilen er stygg som juling, men uansett synd å se så mye tilsynelatende godt arbeid, bli ødelagt.

Må si meg enig med ///Magnus jeg, bilen ser forj***** harry ut, og stiller i klasse med japanske plastikkraketter med meterlange vinger og blingbling spinners.

Unnskyld at jeg sier det rett ut...

MEN, når det er sagt (godt vi ikke har samme smak alle sammen :wink: ) så er det synd med alle arbeidstimene og pengene som er gått med til prosjektet. Fælt syn det der...

Er helt i orden for meg..

Men min mening er å bygge biler kommer mer fra å gjøre noe eget med bilen. Kult å ha råd til å kjøpe seg M3, men det dreier seg om å ha god råd og mye penger. Kjøpe seg speil, lepper, pyntelister osv, er ikke noe jeg syns er morsomt..

Mannen i gata kommer ikke til å se forskjell fra en orginal bil med sånt "småtteri".

Men jeg har forstått att dere "orginalgutta" ikke liker bilen, det dreier nok seg som alle sier om smak.

Pluss att jeg må bare si att ordet harry som i min definisjon er en kawasakigrønn 240 med terninger i frontruta er totalt feil ord å bruke på bilen vår. Att den er "overkill" er det ingen tvil om.

Dette bygget er ment for å vise hva automote KAN lage..

Og uansett hva folk mener om bilen, vet vi selv hva slags arbeid vi har lagt ned i bilen, og vi er superfornøyd med resultatet som har i ettertid skaffet oss gode avtaler med diverse firma, samt anerkjennelse i blad i flere land som f.eks, Norge(forside maxpower og flere riksdekkende aviser ved forskjellige treff, pluss ett par minutter på tv2 fra fjordårets gatebiltreff), England og Frankrike foreløbig.. Alt dette lenge før motorrom og bagasje var klart.

Pluss vannittige tilbakemeldinger fra ca 95% av alle som har sett bilen på treff/events.. Så jeg velger nok å høre på majoriteten.

En slik tilbakemeling for du ikke ved å ha stor nok lommebok til å handle M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...