Gå til innhold

Automote BMW en. Gikk i bakken?


 Share

Anbefalte innlegg

Er helt i orden for meg..

Men min mening er å bygge biler kommer mer fra å gjøre noe eget med bilen. Kult å ha råd til å kjøpe seg M3, men det dreier seg om å ha god råd og mye penger. Kjøpe seg speil, lepper, pyntelister osv, er ikke noe jeg syns er morsomt..

Joda, jeg har respekt for folk som klarer å lage slikt, selv om jeg ikke skulle like sluttresultatet. Så dyktig er ikke jeg.

Men jeg har forstått att dere "orginalgutta" ikke liker bilen, det dreier nok seg som alle sier om smak.

Jepp, smaken er delt. Må jo innrømme at jeg er deltids orginalpoliti....selv om felgene mine ikke er det :lol: Måtte gi meg på akkurat den.

Pluss att jeg må bare si att ordet harry som i min definisjon er en kawasakigrønn 240 med terninger i frontruta er totalt feil ord å bruke på bilen vår. Att den er "overkill" er det ingen tvil om.

Tja, jeg er en av de som aldri har forstått konseptet "showbil" da, så du må ta den uttalelsen med en klype salt...beklager hvis jeg fornærmet deg :wink:

Dette bygget er ment for å vise hva automote KAN lage..

Og uansett hva folk mener om bilen, vet vi selv hva slags arbeid vi har lagt ned i bilen, og vi er superfornøyd med resultatet som har i ettertid skaffet oss gode avtaler med diverse firma, samt anerkjennelse i blad i flere land som f.eks, Norge(forside maxpower og flere riksdekkende aviser ved forskjellige treff, pluss ett par minutter på tv2 fra fjordårets gatebiltreff), England og Frankrike foreløbig.. Alt dette lenge før motorrom og bagasje var klart.

Er sikker på at det er lagt ned mye bra arbeid i bilen, det har jeg ikke tvilt et sekund på.

En slik tilbakemeling for du ikke ved å ha stor nok lommebok til å handle M3

Vet ikke om du sikter til meg...men i så fall handler det ikke om noen stor lommebok nei...prioritering er vel det rette ordet.

Uansett synes jeg det var synd å se den slik, dere får vel orden på den igjen regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke ment direkte til deg.

Personlig er jeg MEGET stor fan av M3 og kunne heller ønska det stod en M3 i gården istedet for cabben (unansett om den hadde vært "krasja eller ikke)

Er helt enig i att det er prioritering i forhold til å handle en slik drømmebil. Det er nok den bilen som står øverst på lista mi også.

Det er som alle sier att det handler om smak.

Og har full forståelse for att ikke alle liker bilen og denne typen å style opp biler på, men å begynne å komme med frekkheter med den volvo-sammenligning, blodstans og den retningen syns jeg det begynner å gå over til usaklig og smålig.

Den er bygd i showstil, det er det automote har drevet med i all sin tid, det er dette vi liker å holde på med og det er slik vi liker bilene best.

Og til xxx; ser ikke ut til att du har så mange med deg her, pluss att som jeg nevnte tidligere, En rekke riksdekkende medier har kjørt reportasjer på bilen, samt blader i frankrike, sverige og england.

Og det er mer en god nok tilbakemelding for min del. Vi har nok to HELT VIDT FORSKJELLIGE syn på hvordan en kul bil skal se ut.

Takker veldig for kondolansen på forumet foresstn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel det at treklossene gikk i stykker, slik at da falt 5-10cm ned på armen slik at den knakk? Er det noen som tar ansvaret for dette? eller er det som du sier veldig uflaks å ingen tar skyld for måten den ble løftet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser for meg denne bilen i ny lakkering jeg, da får automote ny cred for "ny bil" til neste sessong og.

bilen er det råeste som er laget, nesten så jeg kutter arma av meg for å få kjøpt den....

Det er nok stor sannsynlighet for att vi fikser bilen til våren igjen, men har mista motet litt etter dette skjedde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...