Gå til innhold

Automote BMW en. Gikk i bakken?


 Share

Anbefalte innlegg

Dette ser ikke bra ut nei, masse jobb å fixe. Men jeg er klar for en ny runde på denn selv om jeg ikke jobber fast for Automote lengre. Jeg får vel rette jobben og lakkerings jobben, skal bli morr å finne på noe nytt med lakken igjen. :D

Sånn at kanskje noen skjønner hvor lang tid en sånn lakkering tar, så brukte jeg ca 10 timer for å lakke oppigjen en dør utvendig fra skrætch. Så det blir non timer for å lakke hele bilen helt på nytt, med alle innvendige deler osv :shock:

Men det skal bli morro med "ny" bil til sommern igjen, om de nå ulykkelige eierne bestemmer seg for å reparer den, noe jeg tror de gjør. Selv om jeg er dyr i drift 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi, dette var triste greier.

Vi i custom cars leste om dette i Gatebil børsen,og at det var starta kronerulling for å bygge opp igjen bilen.

Custom cars vil gjerne sponse automote med oppbygning av bilen.

Kom ned med bilen til oss,og vi tar rette å lakke jobben,gratis for dere.

Mvh. CUSTOM CARS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi, dette var triste greier.

Vi i custom cars leste om dette i Gatebil børsen,og at det var starta kronerulling for å bygge opp igjen bilen.

Custom cars vil gjerne sponse automote med oppbygning av bilen.

Kom ned med bilen til oss,og vi tar rette å lakke jobben,gratis for dere.

Mvh. CUSTOM CARS

Det ville jeg kalle et sjenerøst tilbud :) , men det spørs om ikke Automote selv vil signere bilen når den er ferdig igjen. For jeg tror de finner motet for å bygge den opp igjen, enda råere!

Men som sagt, imponerende tilbud av Custom Cars. Gleder stort å se at folk i bilbyggerbransjen bryr seg om hverandre sånn :wink:

Det var virkelig synd det som skjedde her Automote, men det kan kun bli forbedringer ut av dette. Finn det i dere å bygge den opp igjen, dere kan råere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi, dette var triste greier.

Vi i custom cars leste om dette i Gatebil børsen,og at det var starta kronerulling for å bygge opp igjen bilen.

Custom cars vil gjerne sponse automote med oppbygning av bilen.

Kom ned med bilen til oss,og vi tar rette å lakke jobben,gratis for dere.

Mvh. CUSTOM CARS

Det var ett meget sjenerost tilbud.

Ta kontakt pa telefon: 900 92 948.

Kan vaere vanskelig aa naa paa telefonen fram til imorgen pga offshore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi, dette var triste greier.

Vi i custom cars leste om dette i Gatebil børsen,og at det var starta kronerulling for å bygge opp igjen bilen.

Custom cars vil gjerne sponse automote med oppbygning av bilen.

Kom ned med bilen til oss,og vi tar rette å lakke jobben,gratis for dere.

Mvh. CUSTOM CARS

Jøss, er dette seriøst? :shock:

Virker helt utrolig men stemmer dette står det respekt av entusiasme og kompis ånd i bilprosjekt miljøet. :)8)

Tøft prosjekt jeg leste i siste max power om CUSTOM CARS også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Oi oi oi, dette var triste greier.

Vi i custom cars leste om dette i Gatebil børsen,og at det var starta kronerulling for å bygge opp igjen bilen.

Custom cars vil gjerne sponse automote med oppbygning av bilen.

Kom ned med bilen til oss,og vi tar rette å lakke jobben,gratis for dere.

Mvh. CUSTOM CARS

Utrolig å høre dette. Hadde aldri trodd at noen var så sjenerøse og tok på seg dette gratis! Det tyder på entusiasme utenom det vanlige! Utrolig tilbud. Fikk helt sjokk når jeg leste dette! Så om dette er sant, så står det stor respekt til CUSTOM CARS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi, dette var triste greier.

Vi i custom cars leste om dette i Gatebil børsen,og at det var starta kronerulling for å bygge opp igjen bilen.

Custom cars vil gjerne sponse automote med oppbygning av bilen.

Kom ned med bilen til oss,og vi tar rette å lakke jobben,gratis for dere.

Mvh. CUSTOM CARS

Utrolig å høre dette. Hadde aldri trodd at noen var så sjenerøse og tok på seg dette gratis! Det tyder på entusiasme utenom det vanlige! Utrolig tilbud. Fikk helt sjokk når jeg leste dette! Så om dette er sant, så står det stor respekt til CUSTOM CARS!

Alle skjønner vel hvorfor dette ikke ble noe av? :P

Automote cabben lakkert av Custom Cars ja.. :lol: det skulle tatt seg ut om de mistet "varemerket" på den bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...