325icab_88 Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Lite å finne på nå på natta Så slenger opp ett par bilder av E30 cabn og vår nyinnkjøpte Alfa GTV6 side om side Alfaen skal ribbes og bygges banebil av. Stiller i Corsa serien til året Er vel ingen som trenger spaghetti deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Trenger bensintank til GTV 6`er...hehe Står en stk 1978 mod GTV 2000 og 2stk GTV 6`ere i verkstede hjemme Vanvittig mye kjøreglede i disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Fine biler, men det er om mulig enda færre kjørende GTV´er enn det er E30´er... så litt trist er det at deres Alfa ender opp som banebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Helt enig, hadde vært nesten bedre å laget banebil av E30`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Er det en ACs E30 du har 325i_cab88? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 Gtv6 begynner å bli sjeldne ja Men denne blir banebil! Skal selvsagt ta vare på alt av orginale deler slik at det er mulig å sette den tilbake til original stand om f.eks serien blir lagt ned.. E30 cabn blir nok ingen banebil nei Kun emblemstylet, ikke Acs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 når jeg så på bildet fort med engang så ligna de søren meg litt på hverandre de to bila! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 jepp hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 når jeg så på bildet fort med engang så ligna de søren meg litt på hverandre de to bila! Det er jo ikke så bra iom. at Alfa-Romeo kom med GTV6 to år før BMW kom med E30 (1980 vs. 1982)... Det fantes også en helt annen bilmodell med en nogenlunde tilsvarende front... British Leyland Princess (eller først Wolseley 2200) som ble bygget i perioden 1975-81. Britene var som alltid ganske tidlig ute... Leyland Princess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Er litt like i fronten ja Tror neppe bmw har hentet noeinspirasjon fra spaghetti racern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Næmmen! Der var det jo en liten japse-rakett å Legg merke til at alle motorene står riktig vei Ingen grevlinger her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 når jeg så på bildet fort med engang så ligna de søren meg litt på hverandre de to bila! Det er jo ikke så bra iom. at Alfa-Romeo kom med GTV6 to år før BMW kom med E30 (1980 vs. 1982)... Det fantes også en helt annen bilmodell med en nogenlunde tilsvarende front... British Leyland Princess (eller først Wolseley 2200) som ble bygget i perioden 1975-81. Britene var som alltid ganske tidlig ute... Leyland Princess Er det noen som vet om en slik bil som står og ruster vekk? Trenger sårt bremsecalipterene fremme til capri prosjektet mitt.Sorry for O.T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå