Gå til innhold

Montering baklykter (lexus) E36 Sedan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg fikk kjøpt noen nye baklykter til tralla mi, men fikk problemer når dem skulle monteres.

"Ledningsnettet" eller hva man kan kalle det fra di orginale lyktene mine sitter jo fast. Så har problemer med å "flytte" dette over...dessuten så passer ikke pæreholderene fra di orginale lyktene mine i lexus-lyktene.

Noen som har tips på hva jeg kan gjøre ?

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette hørtes rart, er jo en plug du trekker ut så lykta løsner+4skruer, så er det bare å dytte den ut og sette de nye lyktene inn og plugge på igjen, pærene skal jo passe, du må vri dem, da kommer de av. Og visa versa for påmontering.

Lykke til 8)

Skrevet

Problemet er jo at ledningsnettet sitter jo fast i den gamle lykta som jeg skrur ut....mener lednings banene, fra pære-hulla til stikket. Det finnes jo ikke slike baner på lyktene jeg har kjøpt. Er bare plastik. Og pæreholderene mine som sitter i den orginal lykta er for store til lexus-lykta, selv om jeg ser at jeg treffer riktig med spor.

Skulle det kanskje fulgt med "strøm-banene" fra pærehull til stikk... (som heller ikke finnes) på di nye ?

Skrevet
Eg har et godt tips.....KAST lexus lyktene :wink:

Enig at det ikke er di peneste nei....men, jeg måtte ha nye lykter FORT og billig da den ene min er knust...

Men, det hjalp jo lite så lenge dem ikke fungerer, eventuelt er komplette.... *snufs*

Skrevet

Kan jo klippe å lodde ledninger ut til hver pæreholder.

Sikker på at det ikke er klart? hmmmm...er visst ikke meningen å ha lexuslykter på bmw.. jeg ville forøvrig heller kjørt med to knuste lykter enn en lexuslykt :lol:

Skrevet
Merkelig, virker som noen har solgt deg halve lykter gutt...

Hater når det skjer......

Hvem har du kjøpt de hos? Noen på forumet her eller? Legg han under seriøse selger/brukere. Fins en slik tråd, om du syns personen er useriøs.

Kan også legge til at vis du har hatt en postiv erfaring med noen andre da.

Skrevet

Lexuslykter blir ikke levert med samme koblinger som orginale lykter!

På lexus lykter har du en ledning til hver pære. MEN trodde disse ledningene skulle samles til en kobling som bare var å koble i det orginale stikket!

Skrevet

jeg hadde lexus lykter tidligere, men byttet de ut til noe som ser ut i måneskinn.

Men poenget mitt med dette inlegget er at jeg fortsatt har de liggendes, så hvis koblingene passer og du vil ha de kan du sikkert få de av meg.

Lyktene er boss, men kablene er i orden.

Skrevet
jeg hadde lexus lykter tidligere, men byttet de ut til noe som ser ut i måneskinn.

Men poenget mitt med dette inlegget er at jeg fortsatt har de liggendes, så hvis koblingene passer og du vil ha de kan du sikkert få de av meg.

Lyktene er boss, men kablene er i orden.

Det hadde vært KJEMPE!!!

Gidder du ta kontakt pr mail ?

Theis@start.no

Skrevet
Merkelig, virker som noen har solgt deg halve lykter gutt...

Hater når det skjer......

Hvem har du kjøpt de hos? Noen på forumet her eller? Legg han under seriøse selger/brukere. Fins en slik tråd, om du syns personen er useriøs.

Kan også legge til at vis du har hatt en postiv erfaring med noen andre da.

Har kjøpt di av en på forumet her ja, men skal gi han en sjanse før jeg "svarte-lister" personen....., men takk for tipset :)

Skrevet
Kan jo klippe å lodde ledninger ut til hver pæreholder.

Sikker på at det ikke er klart? hmmmm...er visst ikke meningen å ha lexuslykter på bmw.. jeg ville forøvrig heller kjørt med to knuste lykter enn en lexuslykt :lol:

Pæreholderene passer ikke i lyktene......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...