Sleeper Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Full M-pakke, orginale E39 M5 felger, royal blå, høyglans shadowline, dobble vinduer, + det meste av utstyr. På ønskelisten : Eisenmann eksos 4x76mm, M5 Speil, ESS kompressor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Ojojoj! Flott bil! Går vel greit også denne? Med kompressor blir den i alle fall heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 FLOTT bil ! Hadde min forrige doning vært av denne kvalitet så ville den sikkert blitt værende hos meg en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Nydelig bil!! Med kompressor vil jeg tro den der blir virkelig heftig!! Kunne godt tenkt meg den motoren selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Ahh, drømme bil dette altså . Liker godt ønskelisten din også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Nice bil... Hvor mye gamp får du ut av denne med presse da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Gratulerer. Flott e39 med "riktig" motor! Har du noen interiørbilder også ? Du får vel ut en 420hk med kompressor. Jeg vet ikke helt om de hk ESS oppgir er ærlige fordi E39 M5 er en del raskere med 400hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Nydelig bil, blir gromt me presse...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.Barane Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 HEi. Skal og hente meg ein e 39 540iat til helga med ess kompressor. og den er benka til 433hk Han som skal selge seier at det går bedre en e39 m5 og at du parkerer e34 m5 hehe =) Berre til og få kompressor på =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 nydelig bil og en vanvittig heftig ønskeliste hehe:P er det bare "ønsker" eller skal de gå i oppfyllelse? hehe off topic: B.Barane du må legge ut bilder med en gang du henter den hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 skal sei den var ikke gal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Helt RÅ bil du har der...! Nydelig! Royal blå er en av de fineste fargene syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 Takk for alle tilbakemeldinger! Jeg mener ESS oppgir 407HK med sitt kitt. Og hele 30hk ekstra med ekos anlegget! Litt usikker på hvor mye hester det er å hente på eisenann anlegget, men det ser tøft ut med 4 stusser slik som M5. @B.Barane Gratulerer med 540iat kompressor!? Fortell litt om bilen og hvilke mods den har! Er det den sorte som står på Autodb ? @Ellingsen Jeg tror på 407HK men ikke at den kjører i fra E39 M5, da den er den del letteren en Touringen. Har lest så mye rart, men tror nok en 540i manuell med kompressor og eksos kan gå ganske likt! Skal få tatt noe mer bilder av interriøret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Skikkelig rååå bil da,tror at denne med ess kompressor blir nesten som en M5 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå