Gå til innhold

Interesse for adapter til 8" sub under sete på e90?


Anbefalte innlegg

Legger link til annet forum, gjerne svar her.... http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=75318

Hvis det finnest interesse vil vi gjerne ha tilbakemelding, helst bare seriøse innlegg...

Mvh

Per Arne Ralle

Designer

Ble Engineering AS

Kirkegårdsveien 45

P.O.Box 5

N-3604 Kongsberg

Norway

Phone: +47 3228 6100

Fax: +47 3228 6101

Direct: +47 3228 6104

Mobile +47 9572 8530

E-mail: per.arne.ralle@ble.no

Web: www.ble.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der så ikke dumt ut.Hvis dette blir bra og det funker kommer nok bistereoforhandlere til å være interessert i dette ja. Har allerede hatt noen kunder som har ønsket å bytte ut bassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Det der så ikke dumt ut.Hvis dette blir bra og det funker kommer nok bistereoforhandlere til å være interessert i dette ja. Har allerede hatt noen kunder som har ønsket å bytte ut bassene.

Da har jeg begynt litt på prosjektet. Venter på svar ifra Pioneer om samarbeid med de, men har satt inn spiller i dag....

DSC_0570.jpg

DSC_0571.jpg

Spilleren er en Pioneer Avh-p5700dvd, desverre uten navi, rammen til spilleren er i forskjellig farge nå, den må bare mettes før den får samme farge som klimaen....

Mr.Stream: vet du hvor man kan ta styrestrøm til spilleren? har bare kopla på "snikmetoden" nå, håper det ligger ett stikk til sigarettenner under der askebegeret skal være? vet biler med askebeger har tenner der.... finnest det en interface til knappene på rattet? den jeg har fra e-46 passer selff ikke :wink::roll: muligens jeg kan bytte stikk hvis signalene er de samme, men da skulle jeg ha målt på en e46 :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...