DagBMW Skrevet August 15, 2007 Skrevet August 15, 2007 Kan vel si at jeg har "nesten" samme problem.Ved ca 4000rpm så mister bilen alt som heter drag, putrer seg opp til litt over 5000rpm, så kommer draget tilbake. Har tatt diagnosetest, ingen feilmeldinger. Noen som vet hva dette kan være ? BTW, er en 318IS E36 93mod skjekk luftmengdemåler\ kassspjeldsensoren! og ellers for falsk luft! samme dritten jeg hadde på min gamle isn hvor finner jeg denne gassspjeldsensoren? Den trkker ikke falskluft, det har jeg sjekket. opplever også noen ganger når jeg kjører og tråkker inn kløtsjen at den faller ned til 100rpm, andre ganger bare dør den helt..
-Roger- Skrevet August 15, 2007 Skrevet August 15, 2007 jeg har nå fått tilbake fullt turtall og bedre fres i bilen igjen !!!! jeg tok å resetta feilkodene på bilen og dermed gikk bilen tydelig vis ut av nødmodus som nok er grunnen til turtallskutt på 5000 rpm. Hvordan gjorde du det?
Champ Skrevet August 15, 2007 Skrevet August 15, 2007 kobla av + ledninga på batteriet og holdt den til jord i 1 min, thats it !
Champ Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 fått gjort det nå da ? vil gjerne høre om dette løser problemet for deg også
thorbis Skrevet August 16, 2007 Forfatter Skrevet August 16, 2007 jg har ikke fått gjort det enda hvis d var meg du sikta til. er ikke min bil, men trur eiern sku handle en ny i dag så vi får se. mvh thorbjørn
-Roger- Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 Jeg har ikke fått gjort noe fordi jeg har fått andre kjøleproblemer med bilen, og jobber mye for tiden.... Hvis noen har en radiator til bilen må de bare gi meg en pm:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå