Haug530D Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 tok en diagnose på Airbagen min med Carsoft 6.5 da fikk jeg opp dette: 43 Widerstand im Zundkrets II (gurtstrammer BZW. Beifahrairbag) Zu klein noen som vet hva det betyr? får man ikke Carsoft til å si fra på engelsk? bilen er en 92 520IA.
Haug530D Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Skrevet Juli 31, 2007 får til å slette Airbag minnet, men den begynner å blinke igjen.
Fliid Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 Da har du en stående feil. http://www.heinzelnisse.info/no/dict Oversett feilen.
Haug530D Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Skrevet Juli 31, 2007 får det sånn noenlunde til å bli sånn: 43 Widerstand im Zundkrets II (gurtstrammer BZW. Beifahrairbag) Zu klein på engelsk 43 resistance in ignition circuit II (seat-belt tightener BZW. passengerairbag) Undersized/too small er det noe om at motstanden i tenningskretsen er for liten eller noe sånn? forrige eier hadde hatt av rattet snakket han om, noen som vet hva som kan være galt?
dvil Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 Hei, Har egentlig ikke peiling på saken, men prøver å få en oversikt over E39-problemene før jeg får de selv. Fant dette på nettet: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/52774 Tipper teksten betyr at det er målt for lav motstand i tenningskretsen for beltestrammer i passasjerstolen. For "BZW" fant jeg ikke annen betydning enn en generell tysk forkortelse for "beziehungsweise", som her KAN bety angående/gjelder for.
joncarlos Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 dette er standarfeil på e39. Det blir for høg motstand i kontakten under setet. Slik at du får feil på airbag systemet. Bmw har rep kabel til eit par hundre kroner... Den kobler du inn rundt den store kontakten under setet. Må ut med setet for og fikse dette:)
Haug530D Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 dette er standarfeil på e39. Det blir for høg motstand i kontakten under setet. Slik at du får feil på airbag systemet. Bmw har rep kabel til eit par hundre kroner...Den kobler du inn rundt den store kontakten under setet. Må ut med setet for og fikse dette:) Joda men dette er på min andre bil, E34, men det er vel mye likt tenker jeg, noen som vet hva denne kabelen heter? tenkte på Ebay.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå