sammigun Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Meget pen bil! Har virkelig sansen for E39 M5! Legg ut noen bilder av intreiør også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 ikke misunnelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 Takker... Flere bilder kommer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 NYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYDELI BIL:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Denne så veldig pen ut! Og neida, ikke misunnelig i det hele tatt jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 NYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYDELI BIL:) Mange takk.... Jeg var litt urolig på responsen på denne bilen, med tanke på fargen. Dette er vel igrunn en temmelig sær farge, spes på en M5. Men jeg ville ha en som skilte seg litt ut av mengden. Så valget stod mellom hvit og rød.... Selv er jeg godt fornøyd med valget! Bilen har stått i garasje hele livet, og er gått ca 85000km.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Fin bil og fin farge! Men 85000 uten å havarere? Har ikke disse motorene et noe dårlig rykte der..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Enig med deg at rød er en noe uvanlig farge på en E39, men det gjorde seg. Og du skiller deg definitivt ut med den, noe du hadde gjort i en hvit også for den saks skyld. Virkelig en nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Åh! Herlig! Grattis med M-bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 Fin bil og fin farge! Men 85000 uten å havarere? Har ikke disse motorene et noe dårlig rykte der..? De har ett rykte på seg for å bruke mye olje frem til 2000, da BMW gjorde endringer på blokka, ettersom jeg har forstått... Min er det byttet blokk på, visstnok en garantisak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Imolarød E39 er stilig det. Gratulerer med feit limousine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Gratulerer med en skikkelig lekker bil! Fargen er flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Gratulerer. Imola er RÅ farge på M-biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 lønner seg vell ikke å ta inn slik bil fra utlandet nå med tanke på avgiftene? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå