|Andreas| Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Gratulerer med M5. Fargen sitter som et skudd den, lekkert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Ser nydelig ut!! Congrats!! But we DEMAND interior pics Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Fin brakke! Gratulerer! Rødt er rått vett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 lønner seg vell ikke å ta inn slik bil fra utlandet nå med tanke på avgiftene? eller? Det er faktisk ikke så helt hakkendes galt. Har ikke funnet en norsk bil med like lav km til den prisen jeg har gitt. Ei heller har jeg funnet en rød en i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Meget vakker Hvor fant du den? Nettside? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Jeg fant den på www.mobile.de Hadde en sinnsyk tur ned for å hente den. Bilen befant seg litt utenfor München, og planen var da å ta fly direkte ned dit. Men SAS (vi relanserer service) skulle ha 4500 en vei, og KLM 7500.... Og siden vi var 2 stk, ville jo dette bli en aldri så liten formue. Så valget ble Ryan Air fra Torp Sandefjord til Frankfurt Hahn. Videre skulle vi ta tog til Augsburg. Det store problemet her var det at Ryan Air kaller Torp for Oslo lufthavn Torp. Og Hahn ligger like langt fra Frankfurt som Torp fra Oslo.... Så når vi kom ned på tysk jord rundt midnatt, fant vi til vår store forskrekkelse ut at den kjempegode tida vi egentlig hadde på å rekke toget videre, var nøyaktig den tida bussen fra flyplassen brukte på å rekke inn til endestasjon i Frankfurt. Heldigvis var endestasjonen jernbanen, så vi rakk det med minst mulig margin. Videre skulle vi da iløpet av natten bytte tog 2 ganger. Likevel fikk vi beskjed av en vertinne om at vi bare kunne bli sittende på første toget, noe som resulterte i at vi havnet i en by som heter Offenburg, og ligger farlig nærme den franske grensa Men etter mye om og men og en rekke lokaltog-bytter og kjempeservice av enkelte av DB's vertinner kom vi fram til Augsburg bare 1 time forsinket i forhold til utgangspunkt. Selv om jeg absolutt synes turen var verdt det, tror jeg nok at dersom jeg skal nedover i samme strøket en anna gang, så bruker jeg en ekstra dag på det. Hele turen var jo gjort på ett døgn... Pluss fergeturen fra Hirtshals til Kr.sand da.... Men det er jo praktisk talt neste hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Very nice, high five Den tok seg helt perfekt ut i den fargen der, men "vi krever interiør bilder" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Hvordan er det med import av bil fra tyskland? Hørt en tommelfinger regel, at ca det dobbelte av prisen på bilen blir den med norske skilter? Noen som har erfaringer med importkalkulatoren på dinside.no ? http://www.dinside.no/php/art.php?id=104524 Om den stemmer sånn ca i pris? Kan noen som har import biler fra tyskland fortelle litt om dette? Gangen av importen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 bruker som regel å tenkte pris i tyskland x 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Grattis..Superkul farge. Er vel ingen i Norge som har imolarot E39 M5 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Dårlig respons pga. fargen?? Imolarød er jo noe av det peneste man får både på E39 og E46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Tør jeg spørre om hvorfor du ikke tok norwegian direkte fra Oslo til München? Er jo greie priser med unntak av i perioden rundt oktoberfestivalen... Hahn er jo nesten i Moseldalen, så det er som du oppdaget et steika kav å komme seg videre om man ikke bruker leiebil.. Leiebil med grei standard får man forøvrig for en 400kr i døgnet i Tyskland.... Er litt kritisk nå pga jeg synest du vendte litt vel mye på kronene når du tross alt skulle hente en såpass kostbar bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Når jeg hentet Z3'en fløy vi også til Hahn, og kjørte så til en time FORBI München. Selvsagt tungvindt, men faktisk langt billigere enn det ville vært med Norwegian.. Jeg er litt usikker på om en Zafira er "grei standard" dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Når jeg hentet Z3'en fløy vi også til Hahn, og kjørte så til en time FORBI München. Selvsagt tungvindt, men faktisk langt billigere enn det ville vært med Norwegian..Jeg er litt usikker på om en Zafira er "grei standard" dog. Hva mener du med langt billigere? Er inne og sjekker prisene på norwegian i ny og ne, og det er jo sjeldent at det koster enorme summer å fly til München. Men nå må jo jeg komme meg fra Gardemoen til Torp for å ta ryanair og da, så for meg skal det være veldig mye dyrere å ta norwegian/sas før det er aktuelt å vurdere ryanair. Zafira.... Vel, jeg fikk en astra sist. Men til å kjøre 100Km gikk det greit.. Var mye verre da jeg hadde bestilt en 1 serie, men pga av at de ikke hadde flere så ble jeg oppgradert til en Nissan X-trail. Makan til drittbil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Når jeg hentet M3n til våres fløy jeg også til Hahn..Så leide bil og kjørte til Stuttgart.. Nå ligger jo Stuttgart midt i mellom München og Hahn sånn ca..men det ble uendelig mye billigere å reise til Hahn enn München fant jeg ut. Leiebil kosta meg mye mer enn 400 dog..Tror jeg betalte 1000,-..kanskje noe med at jeg leverte den i Stuttgart. Ford Ka..Skikkelig deilig cruiser på autobahn det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå