Howrd Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Skal bestille meg nye frontlykter til min e36 sedan 96mod.. skal kjøpe sotede frontlykter.. ser på bsbildeler.no, men greier ikke å se hvilken av de de har som er "best".. tenker på forskjeller på de som ringene rundt selve lysa.. opplevde at de en kompis a meg bestillte hadde f.eks 4dioder eller no liknende i selve ringen, som ikke var så veldig fint.. så kom med forslag:) så også på autospar.no er disse no bra? : http://www.autospar.no/goxpage00000071dbp81028.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-320i Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 www.gsbildeler.no har sikkert noen til deg som kan passe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Takk for svar:) legg gjeeeerne med bilder osv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 svindyrt innpå der jo:S så mye kvalitet på de ser jeg ikke vitsen i å ha, og er på jakt etter fremlykter med blink;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 svindyrt innpå der jo:S så mye kvalitet på de ser jeg ikke vitsen i å ha, og er på jakt etter fremlykter med blink;) Nei gode lys på en bil i Norge det trenger du ikke nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjerstad Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Har disse på min 318is coupe. bilen så brått mye tøffere ut med disse lyktene. Blinklys og hovedlykta er i ett, imotsetning til de orginale hovedlyktene. Eneste negative med disse lyktene er at angel-eys`a lyser dårlig på dagtid. Men ser veldig bra ut med en gang det blir litt mørkt ute. Lyset på ringene er blå =) her er lyktene din til Sedan : http://www.realcar.no/servlet/us_pyra?w ... nguest&p=H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Jeg kan ikke noe for det, men når jeg møter bimmere med de små pingle ringene får jeg brekkninger.. Gå i det minste for lykter med riktig størrelse på ringene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 De alt-i-ett-lyktene jeg har sett har hatt en helt latterlig stor gummikladd bak blinkeren. Ser helt rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå