The StigMeister Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 Hos NAF her oppe i harstad koster den 1250 hvis du ikke er medlem..
larserso Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 Hos NAF her oppe i harstad koster den 1250 hvis du ikke er medlem.. Takk for tipset! Da skal jeg sjekke medlempris her i Oslo:)
larserso Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 Er det forresten noen slitedeler som er veldig fort gjort å bytte når man først har av fjærene? Pakninger, foringer etc? Kan legge til at bilen har gått 100.000km nå. Vurderer også å bytte bremseskjold i samme slengen da det ser ut som om de jeg har nå er klippet av med platesaks (for å få på mindre hjul???) og det er en veldig svak skure/subbelyd foran ved litt kraftige svinger med sidekrefter. Noe annet det kan være?
The StigMeister Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 Når har jeg fjerna det loddet som tok i demperen. Har også fjerna spacerne. Så nå er jeg fornøyd Hadde bare lånt spacerne, så da slapp jeg jo å kjøpe meg nye til 1000kr
raxstone Skrevet August 24, 2013 Skrevet August 24, 2013 Heisann! Lurer på det samme med å justere spissingen. Har kun erfaringer med volvo og peugeot... Så er det noen som har et bilde de kan illustrere med? Også med E46 er det veldig normalt at BAKRE fòring på bærearmen blir ganske så slitt! Du kan bare bruke et spett elns, og sjekke slakken Håper dette var til hjelp
Lars89 Skrevet August 24, 2013 Skrevet August 24, 2013 Du er klar over at dette er en 6 år gammel tråd? Justeringa/målinga er i prinsippet likt alle biler. På E46 er kontramutteren 22mm og du justerer med 13mm på indre leddet. Men ville anbefalt å få dette gjort på verksted. Koster ikke mer enn 1000-1500kr og blir da helt nøyaktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå