Gremlin Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 Hei, Koed.dk selger facelift til e36 for en ganske rimelig penge. Hva er egentlig forskjellen før og etter denne faceliften? Noen som har noen referansebilder feks?
hagenisse Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 Faceliften innebærer at nyrene foran ikke passer med resten av designet lenger.
Gremlin Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 Ok, så det er like greit å drite i det? Noen som har bilde før og etter?
Hans Thomas Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 Faceliften innebærer at nyrene foran ikke passer med resten av designet lenger. Hææ? Nyrene er jo utrolig mye penere med facelift!!
Hans Thomas Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 Ok, så det er like greit å drite i det? Noen som har bilde før og etter? Bare søk på en 3-serie 93 modell f.eks på google. Og så søker du på en 3-serie 98 modell. Nyrene går utover på facelift, og innover uten facelift
-Martin- Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 Går ikke akkurat innover, men de er mer firkantet... Jeg vet ikke helt hva jeg synes om facelift nyrene, de får bilen til å se nye ut. Men folk som sier at de ikke passer med designet på bilen har et poeng. Edit: Tror ikke vi tenkte på samme "innover og utover". Facelift nyrene bygger utover av grillrammen, mens prefacelift bygger inn i grillrammen.
bmwmsport Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 Før facelift: Etter facelift: Personlig foretrekker jeg facelift-varianten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå