Gå til innhold

Kakkling i felger/fjærer

Howrd
 Share

Anbefalte innlegg

Hjelp.. felgene tar borti fjærene frem på bilen.. monterte supersport justerbart.. har 37inpress på felgene, vet dette er litt for mye, men er totalt nekt og kjøpe nye da jeg er så fornøyd.. så satte på 5mm spacere.. noe mer jeg kan gjøre? liker ikke tanken på å sette på mer spacing da felgene allerede står ut litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problemet, eller det forsvant etter at jeg satte på 1cm spacers! Men problemet mitt er rett og slett at da jeg fikk på nye dekk fremme, så satte de på et lodd helt ytterst på kanten på innersiden av felgen. Og dette kommer borti demperen.. Men, det er ikke mine spacere, så jeg skal ned på dekkmann å høre om det er mulig å få gjordt noe med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er at dere omtrent ikke kommer frem noen steder, en annen er at geometrien i understellet er helt på jordet og kjøreegenskapene sikkert er på nivå med en koreansk bil fra 70-tallet, men i tillegg så tar felg og demper i hverandre? Og dette vil dere kjøre med? Dere er gærne... :roll::wink:

Men det er ikke stort annet å gjøre enn å bruke mer spacer, som igjen kan by på problemer med klaring til skjermkanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fint skal det være :lol: Men er enig med deg i at det ikke er så veldig kjørbart! Men så lenge man tar det med ro i dumpene, så går det fint.. Hadde 60/40 senking med gule koni før jeg bytta over til coilovers som senker ifra 20-120 mm.. Og jeg syns den ble mye bedre og kjøre etter at jeg bytta.. Men alt som er nytt er jo tråssalt nytt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe;) akkurat nå er jeg usikker på hvor mye min er senket:p ettersom du følger litt med på denn posten kan du ta en titt på min andre også:P gi meg noen meninger.. blir frustrert om jeg bestiller meg noe til over 2k og det ikke blir bra:p

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=56347

Har desverre ikke så mye peiling på angeleyes, selvom jeg har angeleyes til min e36. Men man ser nesten ikke lyset i ringene! Det er så svakt at det egentlig er latterlig! Vet ikke hvilket merke det er. Heldigvis har jeg Bi-xenon, så jeg bruker bare vanlig kjørelys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...