Morten1989 Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Heisann, Fikk i dag vite at framdempern min var gåen, og tenkte da å skifte til stivere dempere og senkefjærer. men hvor mye kan jeg senke bilen min? Det står på 225/40/18 på bilen. Mvh Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Kommer ann på inpress på felgene. Med rett innpress og en grei valsing er ikke 100mm noe problem... Hva som går an å kjøre med på vanlige veier er noe annet. 60/40 er normalt ikke noe problem med relativt stive dempere, men du må selvfølgelig ta litt hensyn når du kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 tenkte å ha noe jeg kunne kjøre med ja:P Er ikke intrisert i å valse hjulbuene i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Torlig vil 60/40 gå greit da. Senk litt mindre for å ha litt mer å gå på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Heisann, Fikk i dag vite at framdempern min var gåen, og tenkte da å skifte til stivere dempere og senkefjærer.men hvor mye kan jeg senke bilen min? Det står på 225/40/18 på bilen. Mvh Morten Hei Jeg kjører samme dekkdimensjon som deg på felger med 35 i innpress. Senket 60/40 Bilstein B10 Shot with EX-S770 at 2007-08-01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Det så jo fint ut Men den så ca like låg ut som min nå:S Gammeleieren min sa at bilen var orginalt senket fra fabrikk, er den låg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Meget pene felger det der, og av riktig merke! H&R 40/15 og Bilstein Sprint er også en fin kombinasjon. Til daglig har jeg aldri problemer, dog skrapte det under bilen et par ganger i løpet ferieturen i år. Men det var i ukjente og ujevne brosteinsbelagte bygater med bilen fullastet med folk og bagasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Gammeleieren min sa at bilen var orginalt senket fra fabrikk, er den låg da? Nei, m-tech senkinga er alt annet enn lav. Men den er nok lavere nå enn den var når den var ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Hvor mye da? Jeg subber oppi nå i svinger og med full bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 BMW leverer selvsagt ikke biler hvor det skjer, men hvis understellet ditt er fra '92 så skal jeg garantere at alt var klart for bytting for ca 10 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå