Blaxtah Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Topic sier vel det meste, jeg lurer på hvordan jeg får ut elementene som sitter bak kick panelet på en E36 1992 modell, 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Du må seff ha av kickpanelet, og da er det bare 3 eller 4 skruer som fester høytaleren. Meget simpel operasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 er det ikke bare å nappe av sparkeplata så skru den løs? =P mulig du må ta av lista langs døra for å få av sparkeplata, husker ikke helt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiobahn Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 -På høyre side er det bare å nappe ut spakeplata og skru av høytaleren som er festet med 4 skruer. -Venstre side må man skru av den ene skruen i håndtaket som man åpner panseret med. Derretter er det bare å nappe det av, og skru ut høytaleren med de 4 skruene. Ingen hokus pokus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Det er en skrue på hvert sparkepanel som bare er å vri en kvart gang mot høyre så løsner de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin. Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Sliter veldig med det samme selv. Sitter disse dekselene godt? Prøvd å dra litt i dem etter at jeg gjorde som sagt over, ta ut spaken til panseret og listen i døra. Men får det pokker meg ikke av. Mulig jeg ikke tar i nok, men redd for å ødelegge noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå