Gå til innhold

seid`s E30 langtidsprosjekt


seid
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En stund siden noe har skjedd her. :oops: Men bilen er kommet på henger så nå skal jeg på steaming med hele bilen. :wink: Kansje allerede til helgen.

Og så driver jeg og samler opp deler som skal på sandblåsing og pulverlakkering. :twisted: Så i den forbindelse:

-Er det noen som har bærebruer bak til 323/325 E30? :?:

Må være bruer for skivebremser.

Med eller uten bremser ingen ting å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det meste av tektylen er nå steamet bort. :-& Og jeg har begynt sånn smått å slipe bort rust, det blir mange små flekker gitt. Og så har jeg funnet ut att jeg skal ha stål bakskjermer, blir litt stivere karross, så har begynt å fjerne disse også(mange punktsveiser å borre opp). :shock:

Litt dårlig til å ta bilder i de siste, men har tatt noen som kommer snart. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt noen bilder fra sånn det ser ut nå. Det går veldig seint fremover for tiden :oops: men men, venter på rustbeskytelse produkter nå så jeg får slipt ferdig og grunnet punktene før vinteren så jeg får stallet bort karroseriet i vinter. Har ikke plass i garasjen i vinter.

Og så har jeg kjøpt bakskjermer i stål, måtte veldig langt for å hente dem. Hele 3 km hjemmefra, rart hva folk her i bygda har liggende i garasjen. :D

Ferdig steamet og påbegynt sliping

bil001wl8.jpg

Slipet noe men må slipe bort all rusten

bil003ut6.jpg

Skjært ut et rusthull men må også her slipe bort overflaterusten.

bil005bt4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...