S.Hafsmo Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Jeg har et problem på min E34, byttet akkurat dempere i håp om at det skulle bli bedre da de gamle demperne hadde knekt. problemet ligger i det at hjulene bak (265/35/18), tar oppi kanten på hjulbuen i humper og ved mye last. bilen er senket 40mm og klaring mellom hjul og hjulbuen er så liten at jeg ikke får pekefinger imellom. jeg bare lurer på om det er noe galt som gjør at den blir for lav, eller om de andre her med samme oppsett har valsede hjulbuer? og når jeg først har stillt 1000 spørsmål, hvor får man valset buene? og hva koster det? blei litt mye på en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Dempere og fjærer har du. Noe info på felg og innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 skjønner det at du subber med den dimmen, det hadde jeg også gjort om jeg hadde slik dim, er nok ikke noe galt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 Jamex fjærer, Alko (?) dempere, begge deler fulgte med bil når jeg kjøpte den. felgene er Rondell 58 19x10 ET 19mm. vurderer og bytte dempere og fjærer med no 50/30 senking. kom gjerne med forslag. men valsing må vel til uansett ser det ut til. forresten, finnes det noen sett med fjærgummi, demperpute, foring osv. til bakdemperne? eller må jeg kjøpe 1 og 1 del på GS? det så litt sjabby ut oppi der, så må ta den ned igjen og få skiftet diverse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Du kan kjøre med denne senkinga bak uten at det subber, men da må du kansje ha felger med annet innpress Har selv 60/40 senk å kjører 265/35/18 på min E34, husker ikke innpresse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Valsespesialisten.no, 700 pr hjulbue forstod jeg det som. For å svare på spørsmålet ditt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 takker for svar! men valsespesialisten ser ikke ut til å ha noe her i nærheten.. skal høre litt rundt, må få det gjort litt raskt. men skal den bli så lav med bare 40mm senk? det er jo ihvertfall gode 3cm klaring til hjulbuer fremme, så det ser jo ut som jeg drasser på et flyttelass. noen her som har det 50/30 settet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå