Martin. Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Har en helt orginal e36 320i som jeg hadde på service for noen dager siden. Fikk beskjed at "OBS!! KNEKT FJÆR BAK V/S". Så isteden for å kjøpe nye fjærer så tenkte jeg det var like greit å kjøpe et senkesett til den. Men det jeg lurer på er hvilke merker som er vits å satse på, justerbart eller ikke og hvor hvor mye hvis det ikke blir justerbart. Søkt litt rundt på forumet, og ser at mange velger 40/60 senk. Men bor på landet, og dette er en helårs bil så må kunne komme meg frem på vinteren også. Har 15" felger (65mm dekk), men kommer vel til å bytte til 17" 45mm eller 18" 40mm ganske snart. Så ta gjerne dette i betraktning hvis det har noe å si. Er ikke helt 100% sikker på prisen, men over 10 000 er helt uaktuelt. Og gjerne et lite stykke under det også. Skal forresten ha fjærer OG dempere, ser for meg at det er like greit å bytte ut det i samme slengen. Bilder kommer straks av hjul og plass ect. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Har Eibach senkefjører på min bil. De kan absolutt anbefales. De har og justerbare senkesett http://www.perhagen.no/index.php?show=4 ... nd=439,440 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Jeg har bilstein b10 60/40 og 235/40-17.. Blir ganske stivt og fint. Supert å kjøre med... Subber ikke og tar ikke nedi med fronten, men har litt problemer her og der med at det tar nedi under bilen, men det er bare å passe på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin. Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 Har dere mulighet til å linke til de settene dere snakker om? Har sett på gsbildeler.no og czt.no, men fant kun merker som jeg ikke har hørt om der. EDIT: En ting som jeg også lurer på. Hvordan vil det være å sette på hjul som ikke har samme ET som er standar? Vil dette skape mye problemer med subbing eller lignende? Er vel ET 44 orginalt, men ser mange bruker ET 37 og lignende på e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Ring auto-trio og bestill h&r 40/15 fjærer sammen med bilstein sprint dempere. Ser bra ut, kjører bra og fremkomligheten er ikke nevneverdig dårligere orginalt. ET42 er orginalt på E36, ned til 35 er lovlig og fungerer greit så lenge det ikke blir helt teite dimensjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin. Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 Dette vil altså si 40 foran, 15 bak? Hvis dette stemmer, er det noen som har et bilde av dette på en sedan? Er bare litt redd den vil bli veldig forover lent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 H&R sier at fjærene senker det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin. Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 Oj, dette så veldig bra ut. Veit du sånn ca hva de tar for den comboen der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Dette vil altså si 40 foran, 15 bak?Hvis dette stemmer, er det noen som har et bilde av dette på en sedan? Er bare litt redd den vil bli veldig forover lent. H&R 40/15 og Bilstein Sprint. Se og nyt: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=22895&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå