frossi Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Dette ser utrolig bra ut ! Måtte imidlertid smile litt når jeg ser hvor lite gummi det er igjen. Det ser vitterlig ut som om bilen står direkte på felgene .... spesielt når den er parkert på gressplen Må også føye meg i rekken av de som antyder at det ville vært en "høydare" å trø til med engleøyne som neste steg ... Igjen - flott E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Ble helt klart lekkert ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Det der var lekkert ja! Har gått og siklet på å gjøre det samme i et par år nå selv, men aldri gått til skrittet å gjøre det. De M6-felgene er noe av det råeste du kan ha på en Bmw om dagen synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jäger Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 (endret) SOLGT Endret Juni 21, 2022 av jäger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Utrolig fint Kunne vel hatt noe som fylte opp litt inni felgen også, m5 bremser eller noe? Hadde blitt rått Men uansett, nydelige felger og passet fint på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 oi! skikkelig fint var det! fikk lyst til å sette M6 felger på E34'n min, hadde kanskje ikke tatt seg så bra ut tro? Har sett det på E36 sedan, ikke av den beste kombinasjonen men... Dette var topp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Så overraskende bra ut. De ligner ikke grisen på M6 synes jeg. Passet mye bedre på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Har vel ikke sett så mange andre felger som passer så bra på E39 touring. Kjempe lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eidarj Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Toff bil Svart e39 med gromme felger og sota vinduer har lenge veart en av dromme prosjektene, er konstant paa utkikk etter en saann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Et tips er å få senket den bak, samt e39 m5 speil. Ellers passte felgene meget bra, skulle jeg nevne noe liker jeg bedre de "mørke" m6 felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Strøkent! Likte veldig godt fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kapitalisten Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Nydelig bil. Får samme felgene i posten om få dager til, så det var godt å se at de passet så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Ble seriøst sykt bra! Noe av det bedre jeg har sett på bimmers i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Hvordan er dette egentlig å kjøre med? Tenker da spesielt på hvordan den oppfører seg på norske "motorveier" med tildels dype spor i veien. Slenger den fra side til side ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå