Ole@Automote Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Sikle sikle!!!!!! :whoa: Jeg har våte drømmer om en sånn bil!! En dag sier jeg bare !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Så veldig bra ut. Nok en bil å drømme seg vekk til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zakki Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 syns di ser fine ut på e36 også. Har nettop skaffet meg CSL kopier. 8*18 framme og 8,5*18 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Fin den E36 M3'en og ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Ohlala... Jeg gjentar meg selv; CSL(replika)felger får enhver 3-serie til å bli dronning. Sinnsykt pen bil du har Zakki! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 sinnsykt! sku hatt meg en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Zakki: Hvor har du kjøpt felgene dine? Ser ut som du tar godt vare på gamlebilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zakki Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 R Andersen: Om jeg tar vare på den ja...skal jeg love deg hehe Felgene kjøpte jeg på Madla Gummi Service på Madla. (stavanger) Nærmeste du komme orginale CSL felger ivertfall. Jeg mener di er helt like di orignale. Skulle egentlig kjøpe orginale for jeg ville ha den buen bak...måtte da ha 9.5* 19 felg bak men det gikk ikke...feil innpress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 Denne GULE M3 E46´n står til salgs på Ebay, så det er bare å kaste seg på og by på den Den er like strøken innvendig som utvendig og har et "greit" stereoanlegg også BTW:strøken E36 og som det sies disse felgene er perfekte på alle 3-serier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Har sett penere e46 M3 enn denne. Gulfargen gjør at hele bilen ser ut som en plastikk-lekebil! Og sorte nyrer får det til å se ut som kun to sorte hull i front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Har nettop skaffet meg CSL kopier. 8*18 framme og 8,5*18 bak Sikker på att det er 8,5" bak? Snakket med de du hadde kjøpt dem av, og de sa den kun finnes i 8 x 18".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zakki Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 det stemmer det du sier...blanda litt me di andre felgene jeg hadde hehe Har du også kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Nei, felger ligger langt nede på prioriteringslisten akkurat nå.. Jeg er også litt usikker på kvaliteten på felgene, og så har jeg mest lyst på 8.5" hvis jeg skal ha andre felger enn de jeg har nå. Vil evt ha 255/35 bak, og da syntest jeg 8" felg blir litt snaut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 CSL-felgene er knall de. Tøffe i mørkt også. Men gult synes jeg ikke er så kult, passer bedre på E36 synes jeg. Er fortsatt veldig fonøyd med felgene mine også, her sett i bevegelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Mørk toning rundt hele og sorte blinklys foran = rundingen over Å'en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå