Superbeetle Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Hei! Jeg vurdere å bytte vekk felgene mine hvis noen har noe interessant å komme opp med.. Er ikke aktuellt å selge, med mindre jeg får et bra bud da Felgene er ganske strøkne uten særlig sår, men har litt riper og sorte flekker som iallefall jeg ikke er mann nok til å vaske bort.. Dekkene er nye denne sesongen, av merket aurora. 235/40-17 rundt om.. Husker ikke et på felgene, men de er iallefall 7,5" framme og 8,5" bak. Er også smidde felger, så veier litt mindre enn vanlig alu og tåler mer... Har et par bilder, men se vekk fra bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Litt OT, men fornøyd med Aurora-dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 hva slags felger ønsker du å bytte i? noen helt greie noen + mellomlegg? eller noen spesielle du tenker på? send gjerne svar i pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 Litt OT, men fornøyd med Aurora-dekkene? Ja egentlig! De sporer minimalt og henger veldig bra på veien i tørt føre. Minus er at de ikke henger så bra på vått asfalt og at de slites litt fort syntes jeg. Men så kjører jeg endel så vet ikke helt hvordan de er i forhold til andre ang slitasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bg320 Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Har noen 16" bmw felger med nesten nye dekk. +2000 mellomlegg. Intressert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Det er jo de tøffeste felgene du kan ha på E36 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Nja, nest tøffeste egentlig. Den smidde utgaven med "BMW MOTORSPORT" fra M3 GT er vel et lite hakk over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Nja, nest tøffeste egentlig. Den smidde utgaven med "BMW MOTORSPORT" fra M3 GT er vel et lite hakk over? Word ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Joda..men det er jo samme type felg bare med skrift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 GT-felgen er smidd og ikek støpt. Den er sterkere, og jeg tror også den er litt lettere, men sistnevnte er jeg ikke 100% sikker på. Men dette var vel egentlig avsporing av byttetråden til superbobla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Litt OT, men fornøyd med Aurora-dekkene? sorry for ot! men min bror hadde splitter nye aurora forran på si 328 når vi var på acr sist! ikke brukbart i det hele tatt! blilen sklei over framhjulene som om det var vinterføre! dem smeltet rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Ahh har sinnsykt lyst på de! Men så var det pengene da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 7, 2007 Forfatter Share Skrevet August 7, 2007 Jeg skal nok ha dem...har en plan Men er ikke disse også smidde da? Var en som fortalte det til meg. De er iallefall mye lettere enn noen 18" jeg hadde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 7, 2007 Forfatter Share Skrevet August 7, 2007 Det er jo de tøffeste felgene du kan ha på E36 ! Hehe.....ja er igrunn det! Iallefall med hensyn til kjöreegenskaper og orginal stilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå