-Martin- Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Er det førerkurs på ringen nå? Ser i allefall ikke ut som de kommer til å kjede seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Seff så klarte jeg jo ikke å legge inn bilder ordentlig så det ikke oppdaterer seg... I bildet når jeg la det ut var det minst 10-15 Z4M og minst like mange standard 3-serier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Noe slikt? Er visst for ansatte og kunder i BMW. I alle fall det som var 3. August. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Førerkurs for syklister??.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 Noe slikt? http://i49.photobucket.com/albums/f292/ ... C00099.jpg Er visst for ansatte og kunder i BMW. I alle fall det som var 3. August. Det ser ut til å være noe alà det jeg så ja... Ser at det er sykkelritt på ringen nå, Noen som er ute etter å true banerekorden mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 I følge kompis som sitter og drikker Warsteiner i Nürburg akkurat i skrivende stund er det sykkel- og joggeløp der nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Om 6 dager så sitter nok jeg der med en Warsteiner også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 I følge kompis som sitter og drikker Warsteiner i Nürburg akkurat i skrivende stund er det sykkel- og joggeløp der nå! Joggeløp på Ringen!? Nå må det ha rabla for noen.. Jeg vet at Europa blir mer og mer infiltrert av HMS folk, men damn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå