Anderslien Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Jeg har prøvd å holdt igjen på de mutterne, men har ikke nok muskelkraft selv med diger rørtang til å få opp mutteren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Har endelig fått den opp. Var som dere sa, med vifta. Brukte meisel og panka på mutteren mot den veien den skulle opp, og da tok det ikke lange tida før den var oppe. Etter jeg fikk satt på den nye koblingen, går motoren faktisk litt høyere på tomang som er veldig bra, og går finere kjentes det ut som. Høres heller ikke ut som en volvo hvis jeg gir på, hehe Takk for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 bra du fikk d til da. altids gøy etter litt prakk at ting går i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Sant det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 har noen ganske fete el vifter om du ikke er hypp på å ha på flypropellen igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå