Arild G. Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 har kjøpt meg en E34 igjen, så jeg får vel lage en liten show-off tråd om den og. info: 1995mod 520i Executive 166000 km farge: petrol-mica utstyr: -executive pakke 2 -sport skinnratt -airbag x2 -m-tech understell -ryggesensor PDC -man aircondition -fjernstyrt sentrallås -shadow line -hi-fi system (10 høyttalere) -4xel vindu -aut blendbart speil -osv osv.... var delskinn interiør når jeg kjøpte bilen, og det er byttet til beige M5 2+2 full-skinninteriør midtkonsoll, hanskerom, dørsider og allt trekt i skinn. står 17" felger på bilen nå, som jeg har planer om å bytte til 18" alpina felger. eisenmann bakpotte er også bestillt skal også montere 540 bremse-luft kanaler på frontleppa. har byttet støtdempere til bilstein sprint, og hatt på senkefjører bestillte apex 50/20 men fikk supersport 50/35 synes den ble veldig høy forran for å vere senket 50mm bilder fra annonsa da jeg kjøpte den: noen dårlige bilder tatt i dag: noen som vet hva som skal vere i dette hullet? har byttet ut den stygge clarion spillern med en bmw business cd-spiller: EDIT: noen oppdaterte bilder:
J Naustdal Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Fin bil. rekner med det hullet er et askebeger som mangler lokk.
Jonner'n Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 feit bil detta her aril G! blei mye mere direktør med det beige interiøret!
Stephan.s Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Nydelig bil. Så ut til å være i tålelig god stand og. Hvor mye måtte du betale for denne herligheten?
Steffan C Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Gratulerer Arild G med et pent eksemplar av E34. Meget pent det interiøret du har satt inn, og ser ti ganger bedre ut med business cd-spiller ja . Merkelig at det der skal være 50 senk foran .
Berre83 Skrevet August 4, 2007 Skrevet August 4, 2007 Så jo flott ut denne her. Gratulerer med ny bil!
frossi Skrevet August 4, 2007 Skrevet August 4, 2007 Kan ikke si at jeg har sett et 2 + 2 interiør på en 5 serie før. Er dette en executive pakke som man kan bestille som BMW Individual ??
benger Skrevet August 4, 2007 Skrevet August 4, 2007 Gratulerer med fin E34! Denne så jo strøken ut! Men syns du burde beholdt det org. interiøret. Hvor har det blitt av de fine trelistene? Fikk litt mindre inntrykk av executive. Men det var nå min mening. Ellers veldig fin bil! Heldig med km-standen og! Pen farge!
ingard Skrevet August 4, 2007 Skrevet August 4, 2007 Fett, digger at det kommet så mye fete e34 inn her.. gleder meg til å begynne arbeid på min egen..
|Andreas| Skrevet August 5, 2007 Skrevet August 5, 2007 Gratulerer med ny bil. Ser ut som en menget pen E34 det
Toro Skrevet August 5, 2007 Skrevet August 5, 2007 Grattis med ny bil Beige skinn er minst like fint som sort skinn..
Frode H. Skrevet August 5, 2007 Skrevet August 5, 2007 Nydelig interiør! Det er greit å sitte i baksetet når det ser slik ut. Når jeg senket min E34 med Bilstein B12 ble den faktisk 15mm lavere enn hva som var oppgitt.
Dr_S Skrevet August 5, 2007 Skrevet August 5, 2007 Gratulerer! Ser meget bra ut den her. Eneste jeg stussa på var PDC. Så litt rart ut på E34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå