Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fin bil.

rekner med det hullet er et askebeger som mangler lokk.

visst det er askebeger som skal vere der, så mangler isåfall hele greia og ikke bare lokket. for det er åpent rett ned på gulvteppet. og så er det jo askebeger i dørene bak.

har fått et tips om at det muligens skal vere et plastdeksel der med sigarett tenner i. sikkert umulig å få tak i brukt :roll:

(noen som vet hva sigarettenner er på tysk? )

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Gratulerer Arild G med et pent eksemplar av E34. Meget pent det interiøret du har satt inn, og ser ti ganger bedre ut med business cd-spiller ja 8) .

Merkelig at det der skal være 50 senk foran :roll: .

takker :)

veldig fornøyd med det nye interiøret og business spillern ja :)

noe mindre fornøyd med at den ikke datt litt mer nedpå forran :?

Skrevet
Kan ikke si at jeg har sett et 2 + 2 interiør på en 5 serie før. Er dette en executive pakke som man kan bestille som BMW Individual ??

interiøret kommer fra en m5 3,6 og tror ikke man fikk det på noen andre modeller. har vertfall ikke sett det før.

Skrevet
Grattis med ny bil :)

Beige skinn er minst like fint som sort skinn..

er helt enig :)

har hatt sort skinn i et par biler før, og det er jo fint det og. men synest det er litt mer spesiellt og litt finere med lyst skinn. spesiellt på litt mørke biler.

har montert beige skinninteriør i begge bilene jeg har nå 8)

Skrevet

Får håpe fjærene synker litt etterhvert, ellers så må du ta kontakt med leverandør. Min Touring som er senket 45mm foran, ser jo 4- 5cm lavere ut :o .

Ellers så syns jeg du bør montere sort plate mellom baklyktene, samme som Frode H. har på sin E34 8) .

Skrevet
Og krom på rattet =)

Ja, irriterende at Schmiedmann ikke har hatt den inne de gangene jeg har vært der :? . Ikke akkurat en del man bestiller alene via posten, koster mere for frakta :P .

Skrevet

Hvor mye kosta det skinninteriøret der? Var skikkelig pent! Og hvor kan jeg få kjøpt komplette skinninteriør noe ala det du har for en 320i?

Skrevet

var det jeg trodde jeg og.

GS fannt ikke noe som skulle vere der.

går sikkert an å bestille nytt bare en har delenr.

så om du hadde gidda en gang å pirka av det dekslet å sett om det sto noe delenummer på det, så hadde jeg blitt veldig glad :)

bmwbrus:

skinninteriøret kjøpte jeg på koed.dk og kosta 8tusen danske kr + frakt + moms.

fikk forresten pakke med litt godis fra koed i dag :)

plata mellom baklyktene står i rest vistnok :(

92728.jpeg

Skrevet

Har en helt ny original ///M-girkule i skinn med lys hvis du er interessert i slikt. Da jeg bestilte hadde samboern allerede kjøpt en til meg, så jeg har to stykker, og har vært for sen med å returnere, så den går for litt under nypris om du er lysten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...