Steffan C Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Ok =) Men kan jeg spørre hva du gikk innpå på Koed.dk for å finne komplette skinninteriør o.l? Er så dårlig i dansk. Gå inn på: E34-->Brugte dele-->Sæder-->Kabiner. Eller send en e-post til en av de norske gutta på KOED, Fredrik Olsson eller Geir Ove Lilleeng .
Arild G. Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 Har en helt ny original ///M-girkule i skinn med lys hvis du er interessert i slikt. Da jeg bestilte hadde samboern allerede kjøpt en til meg, så jeg har to stykker, og har vært for sen med å returnere, så den går for litt under nypris om du er lysten. takker for tilbudet gunnar, men den som jeg har er såppas bra at jeg vil ikke koste på ny.
bmwbrus Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Ok =) Men kan jeg spørre hva du gikk innpå på Koed.dk for å finne komplette skinninteriør o.l? Er så dårlig i dansk. Gå inn på: E34-->Brugte dele-->Sæder-->Kabiner. Eller send en e-post til en av de norske gutta på KOED, Fredrik Olsson eller Geir Ove Lilleeng . Ah takker! Men var lite der til E36 318i/320i =/ Noen som vet om noen andre sider som selger komplette interiør?
Arild G. Skrevet August 27, 2007 Forfatter Skrevet August 27, 2007 grmpfh.. bydde som en helt i går kveld på et sett gromme alpina felger på ebay, men ble slått på målstreken. 9 og 10,5 x 18" tror disse hadde blitt bra på e34'n
Frode H. Skrevet August 27, 2007 Skrevet August 27, 2007 Aldri feil med Alpinahjul på en E34. Hvor mye gikk de for da?
Frode H. Skrevet August 27, 2007 Skrevet August 27, 2007 Forresten; Du som bor i nærheten, hvorfor ikke stikke og kjøpe denne bilen, flytte hjulene over på E34en og selge den videre enda billigere. Råere enn Alpina også dette etter mitt syn. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1608475
Arild G. Skrevet August 27, 2007 Forfatter Skrevet August 27, 2007 se der ja rå de hartge felgene der. er vel 17" antakeligvis. hmmm... tenke tenke
Arild G. Skrevet August 31, 2007 Forfatter Skrevet August 31, 2007 da var senkesett godkjent i vognkort godt å få det gjort.
G-A Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 Ok =) Men kan jeg spørre hva du gikk innpå på Koed.dk for å finne komplette skinninteriør o.l? Er så dårlig i dansk. Gå inn på: E34-->Brugte dele-->Sæder-->Kabiner. Eller send en e-post til en av de norske gutta på KOED, Fredrik Olsson eller Geir Ove Lilleeng . Ah takker! Men var lite der til E36 318i/320i =/ Noen som vet om noen andre sider som selger komplette interiør? Du var inne på e36, og ikke e34? Så meget pen ut.. Synd at de Alpinafelgene dro rett forran nesen på deg.. Tror de har blitt pene på bimmern
Chriso Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 Småstrøken bil du har skaffet deg der, Arild. Grattis! Ang den girstangen med lys i - den ser litt for moderne ut til å passe i en E34, etter min mening. Den lignet litt på ei Audi-stikke faktisk...
Arild G. Skrevet September 17, 2007 Forfatter Skrevet September 17, 2007 lite som har skjedd her i det siste, men har fått eisenmann potta tok over en måned. har ikke fått montert den enda da. må finne noen som kan sveise for meg.
MERN Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Gratulerer Arild G med et pent eksemplar av E34. Meget pent det interiøret du har satt inn, og ser ti ganger bedre ut med business cd-spiller ja .Merkelig at det der skal være 50 senk foran . takker veldig fornøyd med det nye interiøret og business spillern ja noe mindre fornøyd med at den ikke datt litt mer nedpå forran Tror det er samme senkesettet som jeg har på min e34 520. Jeg var heller ikke fornøyd med høyden forran og kjøpte senke fjærskåler fra www.schmiedmann.no som senket 10mm. Det ble straks MYE bedre!! Ligger 3 bilder av bilen min her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... 5#img_3467 Er den svarte e34 Shadowline på bildene ved Shell stasjonen.
Arild G. Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2007 da har jeg pensjonert de orginale nokia høyttalerne, og bytta de ut med 4stk peerless 5 1/4" element. superenkelt å bytte da alt passa perfekt, og mye bedre lyd er spent på hvordan det blir når de er skikkelig innspillt. var også på GS i dag og kjøpte nye sommerfelger. veldig god service på GS. møtte et litt trist syn på vei hjem da en e30 som var godt planta i grøfta.
Arild G. Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 da var sommerfelgene klare med dekk på. bare litt synd at det ser slik ut ute nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå