Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ok =)

Men kan jeg spørre hva du gikk innpå på Koed.dk for å finne komplette skinninteriør o.l?

Er så dårlig i dansk.

Gå inn på: E34-->Brugte dele-->Sæder-->Kabiner. Eller send en e-post til en av de norske gutta på KOED, Fredrik Olsson eller Geir Ove Lilleeng :P .

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har en helt ny original ///M-girkule i skinn med lys hvis du er interessert i slikt. Da jeg bestilte hadde samboern allerede kjøpt en til meg, så jeg har to stykker, og har vært for sen med å returnere, så den går for litt under nypris om du er lysten.

takker for tilbudet gunnar, men den som jeg har er såppas bra at jeg vil ikke koste på ny.

Skrevet
Ok =)

Men kan jeg spørre hva du gikk innpå på Koed.dk for å finne komplette skinninteriør o.l?

Er så dårlig i dansk.

Gå inn på: E34-->Brugte dele-->Sæder-->Kabiner. Eller send en e-post til en av de norske gutta på KOED, Fredrik Olsson eller Geir Ove Lilleeng :P .

Ah takker! :D

Men var lite der til E36 318i/320i =/

Noen som vet om noen andre sider som selger komplette interiør?

• 3 weeks later...
Skrevet

grmpfh.. :x bydde som en helt i går kveld på et sett gromme alpina felger på ebay, men ble slått på målstreken.

9 og 10,5 x 18"

LAGER%2080_0.jpg

tror disse hadde blitt bra på e34'n

Skrevet
Ok =)

Er så dårlig i dansk.

Ah takker! :D

Men var lite der til E36 318i/320i =/

Noen som vet om noen andre sider som selger komplette interiør?

Du var inne på e36, og ikke e34? :lol:

Så meget pen ut.. :) Synd at de Alpinafelgene dro rett forran nesen på deg.. Tror de har blitt pene på bimmern ;)

Skrevet

Småstrøken bil du har skaffet deg der, Arild. Grattis!

Ang den girstangen med lys i - den ser litt for moderne ut til å passe i en E34, etter min mening. Den lignet litt på ei Audi-stikke faktisk...

• 3 weeks later...
Skrevet
Gratulerer Arild G med et pent eksemplar av E34. Meget pent det interiøret du har satt inn, og ser ti ganger bedre ut med business cd-spiller ja 8) .

Merkelig at det der skal være 50 senk foran :roll: .

takker :)

veldig fornøyd med det nye interiøret og business spillern ja :)

noe mindre fornøyd med at den ikke datt litt mer nedpå forran :?

Tror det er samme senkesettet som jeg har på min e34 520. Jeg var heller ikke fornøyd med høyden forran og kjøpte senke fjærskåler fra www.schmiedmann.no som senket 10mm. Det ble straks MYE bedre!!

Ligger 3 bilder av bilen min her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... 5#img_3467

Er den svarte e34 Shadowline på bildene ved Shell stasjonen.

• 4 weeks later...
Skrevet

da har jeg pensjonert de orginale nokia høyttalerne, og bytta de ut med 4stk peerless 5 1/4" element.

peerless.jpg

superenkelt å bytte da alt passa perfekt, og mye bedre lyd :) er spent på hvordan det blir når de er skikkelig innspillt.

var også på GS i dag og kjøpte nye sommerfelger. veldig god service på GS.

møtte et litt trist syn på vei hjem da :(

en e30 som var godt planta i grøfta.

• 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...