ingard Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Hvor brei er bakdekka? Blir med "m-felger", som aldri slår feil på lave e34.. Digger bilen din..
Arild G. Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 bakdekka er 255/35-18" og framdekka er 225/40-18" satser på at det blir bra ja
Steffan C Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Supert Arild! Din nydelige E34 kommer til å bli perfekt med de felga .
S.Hafsmo Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Fin bil ja! er du fornøyd med den høyden du fikk nå? jeg skulle egentlig kjøpe det 50/20 settet, men det virker som det er ute av produksjon. så jeg vurderer 60/30 settet de selger på Schmiedmann. burde jo gi en passende høyde. er det 10" bredde på de bakfelgene? de så jo veldig bra ut, blir interessant å se dem på bilen når sommeren nærmer seg.
Arild G. Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 bakfelgene er 9,5" er fortsatt ikke fornøyd med høyden forran. var veldig høy rett etter senking, men har vel sunket litt nå. har ikke målt. blir nok knipset noen bilder når felgene kommer på.
S.Hafsmo Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 hmm.. men hvis 50 blir i høyeste laget tror jeg at jeg satser på 60mm. så får man se. du kan jo prøve de senkeskålene nevnt tidligere i tråden din.
Astri Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Fin bil.rekner med det hullet er et askebeger som mangler lokk. visst det er askebeger som skal vere der, så mangler isåfall hele greia og ikke bare lokket. for det er åpent rett ned på gulvteppet. og så er det jo askebeger i dørene bak. har fått et tips om at det muligens skal vere et plastdeksel der med sigarett tenner i. sikkert umulig å få tak i brukt (noen som vet hva sigarettenner er på tysk? ) sigarett tenner som skal være der. E iallefall det på min. Du ser det så vidt på bildet eg har her. Endelig noen med noenlunde likt interiør som i min. Men du har jo litt fetere stoler fremme ser eg.
Arild G. Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 jeg har de tårnlagra med fast fjørskål på, så jeg kan ikke bytte til senkeskål
Arild G. Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 har funnet ut at det er et slik deksel som dette som skal vere der men problemet er at jeg ikke får tak i et slik nytt. GS finner det ikke og jeg finner det heller ikke i online etk. har fått tak i et slik deksel som du har med sigarettenner i og skal prøve å modifisere det til å passe, men har dårlig trua på at det blir bra. såg ut som et strøkent interiør du har og. fint med lyst skinn
Astri Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Ja såg at du hadde litt annerledes bakseter og midtkonsoll bak enn i min. Håper du får det til da. takk, ja interiøret mitt er så og si strøkent. Finnes ikkje et sår eller sigarettmerke. Og det e fantastisk bra mtp at den bilen har vært røykt i!!! :shook: Eneste som trengs for at det skal bli 100% er å skifte den stoffdelen på dørtrekket på venstre side bak og gi setene en god rensk i min. Kjøpte du setene utenom?
Arild G. Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 jeg kjøpte komplett interiør fra koed stammer fra en M5 3,6
Arild G. Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 visst du ser på side 1 i denne tråden, bilde nr. 3 så ser du interiøret som sto i. var et strøkent delskinn interiør.
Astri Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Aha! Må sei det blei bedre med det lyse interiøret då. Delskinn syns ikkje eg noe særlig om, hvis det ikkje e alcantara da... Men det vet eg ikkje om kom i e34? Koffer ville du ha lyst om eg tør spør? Merka når eg fekk min bilat det va mange som rynka på nesen og va litt skeptiske, "for det va jo ikkje svart jo"... Folk e redde for ting som e annerledes virker det som...
Arild G. Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 har hatt flere svarte skinninteriør før, men synes egentlig det kan vere finere med lyst skinn. spesielt på mørke biler kanskje men har ikke like mye sansen for de bilene der hele interiøret er lyst. må liksom bryte opp litt med svart øverste del av dashbord og øverste del av dørsider. du får alcantara til e34 også ja. var oppe til vurdering å kjøpe et fint alcantara M5 interiør som var til salgs i nabobygda her, men hadde da allerede handla det interiøret jeg har no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå