OleEven Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Meget heftig! Kjenner det napper litt i misunnelses muskelen nå.. hehe
Arild G. Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 noe av det jeg har holdt på med i dag knipsa et bilde av vitrineskapet i samme slengen
ingard Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 det er orginal bmw aerodynamik kit Koed? Beltalt mye helt hjem?
S.Hafsmo Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 får du lov hos kjærringa å holde på med det der på parketten?
Arild G. Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 NeonMuffler: speila er Ac Schnitzer ja, og er kjøpt brukt på ebay.de. ingard: bestilte aerodynamik front og hekk hos Bavaria i Molde. betalte ca 4400,- Stuff04: er singel. hadde jeg hatt kjerring så hadde vel bildet vert tatt fra garasjen, eller kanskje ikke vert noe å ta bilde av i det dele tatt bilen blir levert til lakkering i morra. det som skal lakkeres er: panser, grillramme, acs speila og fangere forran og bak. og ei drøy uke etter det så skal resten av bilen få seg en grundig shining med rubbing og polering. og da nermer den seg klar for våren mangler bare å få på eisenmann potta mi som jeg har hatt liggende siden august her er forøvrig det aerodynamik kittet: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=51_4713&hg=51&fg=95
Arild G. Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 har forresten også fått på sommerfelgene og bytta bremseskiver og klosser forran og bak og bremseband til handbrekk. + div dill dall. nye tåkelys og sideblinkers er også bestillt.
S.Hafsmo Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 blir jo interessant å se hvordan det blir med det kit'et. har du vurdert senkeskåler, eller skal du bytte fjører igjen?
Arild G. Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 jeg har de tårnlagra med fjørskål på, slik at det går ikke an å bytte bare fjørskåla måtte ha denne typen påsto GS da jeg skulle bruke de bilstein dempera. så det blir muligens å bytte fjører. det kjipe er jo da at jeg må til med 4-hjuls kontroll og godkjenning hos biltilsynet igjen
S.Hafsmo Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 tror du virkelig noen kommer til å merke at du har byttet fjører? de går jo ikke akkurat og sjekker nummerene når du er på EU kontroll. jeg var forresten på 4-hjulskontroll med min E34 for en par dager siden, og de justerte ingenting, da alt var innenfor kravene. (med 60mm senk fremme).
Arild G. Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 njææ.. men fargen på fjørene står jo i vognkortet, og det blir jo kanskje lagt merke til på EU kontroll visst det ikke stemmer overens. vet du hvem andre enn supersport som har røde fjører?
conzoz Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Var inne på gsbildeler.no ista. Jeg ser ikke at de selger de felgene du har handlet der? Var du innom i butikk når du handlet kanskje? Var det merkbar forskjell på lyden i bilen når du byttet ut de gamle høytalerne? Hvor handlet du de fra forresten? Det ble mange spørsmål på en gang, men håper det er i orden
Vmaxx Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Gratulerer med ny bil! den så strøken ut, lurer på om det er samme jeg har (har oxo 95mod executive shadowline) Hva ligger i executive pakke 2?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå