Arild G. Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Var inne på gsbildeler.no ista. Jeg ser ikke at de selger de felgene du har handlet der? Var du innom i butikk når du handlet kanskje? Var det merkbar forskjell på lyden i bilen når du byttet ut de gamle høytalerne? Hvor handlet du de fra forresten?Det ble mange spørsmål på en gang, men håper det er i orden kikka på GS jeg og no, og ser at disse felgene ligger kun under "felgpakke sommer" men jeg kjøpte de løse uten dekk. var innom butikken og handlet de ja. høyttalerne kjøpte jeg hos ljudia, og det ble en del bedre ja har den soundsystem pakka orginalt i bilen med 10 høyttalere og forsterker/delefilter baki. og jeg bytta bare ut 5,25" elementa og kjører alt orginalt. funker bra det.
Arild G. Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Gratulerer med ny bil! den så strøken ut, lurer på om det er samme jeg har (har oxo 95mod executive shadowline) Hva ligger i executive pakke 2? takker bilen er ikke så ny da, kjøpte den i fjor sommer. er vel ganske like biler vi har ja vet ikke helt hva som inngår i executive pakka, men har hørt at sideskjørta er det.
S.Hafsmo Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 ble jo veldig bra det der! gleder meg til å se bilen med lakkert front, grill og alle listene på. det skal være spredere i de hullene ja? ang. fjærer så er vel de fleste røde? Jamex, H&R, Eibach og Apex er vel alle røde? Lowtec fjørene som jeg har var grå, men du kan jo gi dem en dusj med tectyl så synes ikke det.
ingard Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 E34 er fortsatt en fantastisk pen bil, det skal være sagt! Btw, er "kanten" på bakfangeren like stor som på m5-fanger? Er kanskje lik..
Arild G. Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 ble jo veldig bra det der! gleder meg til å se bilen med lakkert front, grill og alle listene på. det skal være spredere i de hullene ja?ang. fjærer så er vel de fleste røde? Jamex, H&R, Eibach og Apex er vel alle røde? Lowtec fjørene som jeg har var grå, men du kan jo gi dem en dusj med tectyl så synes ikke det. gleder meg jeg også og orginale braketten for spredere er der fortsatt, har bare tatt av lyktene når fangern skal lakkeres. ang. fjørene så synes jeg ikke noe serlig om jamex, og har hatt h&r fjører før og de var blå (kanskje de har noen som er rød også) eibach har vel ikke med nok senk tror jeg, og apex er vel gul men får se, kanskje jeg bare beholder bilen som den er. vet ikke enda.
Arild G. Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 E34 er fortsatt en fantastisk pen bil, det skal være sagt! Btw, er "kanten" på bakfangeren like stor som på m5-fanger? Er kanskje lik.. jeg blir nok aldri lei disse gamle bilene som e34, e30, e28 osv den nederste kanten på bakfangeren er nok en smule mindre enn på m5 fangern tror jeg.
S.Hafsmo Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 hehe, helt på bærtur jeg. ang. Jamex skal jeg være enig. hadde det før --> ikke no serlig bra. og Apex er jo umulig å få tak i. du får kjøpe noen lowtec fjører og lakkere. dog vil jeg nok vente til jeg får på sommerfelgene før jeg vil anbefale dem.. B&G er forresten og røde. det hadde jeg på Granada'n. og det er ihvertfall noe drit, var ihvertfall ikke spesielt harde.
Vmaxx Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Apex er gule, har det på min;) funker som f... hvor fikk du tak i frontfangeren?
Arild G. Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 de aerodynamik greiene kjøpte jeg hos Bavaria. det er orginale bmw deler som du får kjøpt via hvilkensomhelst bmw deleforhandler. det er sånne "add on" skjørt som du monterer utenpå orginalfangerene.
Arild G. Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 som jeg skrev på forrige side så betalte jeg ca 4400 for front og hekk tilsammen er spent på å se hvordan det blir når det er lakkert
S.Hafsmo Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 når du lakkerer, bruker du lakkoden, eller blir det tatt lakkanalyse osv? tenker på for å unngå fargeforskjell.
Arild G. Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 det vet jeg faktisk ikke. har ikke spurt om det. bytta forresten olje og oljefilter i går også. mekonomen hadde tilbud på castrol magnatec 5w-40 helsyntetisk olje til 349,- for 4liters kanner
S.Hafsmo Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 det var jo sabla billig. synd jeg er på konkursens rand om dagen (for mye bildeler). skulle byttet på min og. samt tightet noen bolter på oljepumpa.. hva måtte du ut med for nytt filter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå