raymotor Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 kjøpte en orginal og fint brukt 93mod bmw 325i e36 coupe (BRilliant röt) for noen måneder siden, den hadde da gått 219000 og hatt samme eier siste 9 år ca. og han fulgte alle servicer da han hadde den.. fikk også med felger da, noen bbs RX 8"front og 9"bak. pluss en reserve 9";) + bmwfelger med gode nokian piggfrie dekk:) ting jeg har gjort jeg kommer på i farta er: senket 40 / 30mm byttet ut blinklys forann + tåkelys til klare sotet blinkers/ryggelys og sideblinkers satt på dtm leppe i front tatt en liten "service" på den (olje,filter,luftfilter,toppdekselpakning,plugger++) slenger opp noen bilder ifra da jeg kjøpte den og til nå. ca. rett etter jeg kjøpte den... Shot with W810i at 2007-08-03 rett før lakking lakking av diverse...(en Stor takk til Pitstop her på forumet for hjelp med lakkering+++) Shot with W810i at 2007-08-03 tatt nå nettopp... Shot with W810i at 2007-08-03 Shot with W810i at 2007-08-03 Shot with W810i at 2007-08-03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Fin bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 takker;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Fint at den går i samme by Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 oi.. d la jeg ikke merke til:P har du sett den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Åhh... godt å endelig se en BMW uten hvite blinkers bak... (Nesten alle har jo det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Åhh... godt å endelig se en BMW uten hvite blinkers bak...(Nesten alle har jo det) Enig med deg der ja!! Kjempe flott coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 oi.. d la jeg ikke merke til:P har du sett den? Jess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 oi.. d la jeg ikke merke til:P har du sett den? Jess okai.. har sikkert sett din og men d er jo enormt med e36 i byen fortia;p nesten kjedli...;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 skal sette på lyktesenkere snar.. og fikse noe smådill..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Så grei ut denne... Noen fremtidige planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 oi.. d la jeg ikke merke til:P har du sett den? Jess okai.. har sikkert sett din og men d er jo enormt med e36 i byen fortia;p nesten kjedli...;p Jepp, det var en tid i fjor det krydde med e36, ikke at det har sunket nå, men det har kommet en god del japsebiler til byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Flott vogn, grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 takker alle for positive tilbakemeldinger... fremtidige planer er usikkre da jeg er lærling og tjener utrolig dåli;p men først å fremst må jeg ned med bakstillingen da jeg har knekt ett feste til diff/travers inn til karroseriet.. må sveise å forsterke;) er vist vanlig d der på e36 blir jeg fortalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå