RoaldJ Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Da har jeg skaffa meg en V6, 3.3 liter motor. Var jo ikke i så jævla bra stand da Oljeringene og stempelringene var rustet fast inni sporet Måtte pusse vekk litt rust på blåkka oxo... Men alt dette har jo ikke så mye og si da.. får blåkka skal glassblåses og lakkes svart å bli stuebord i tv-stua mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 fra hvilken bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 det vet jeg ikke om jeg vil si.. er vel som og banne i kirka her inne.. er en Chrysler motor.. Planen var og gjøre det med en V8`er.. Men hadde kun denne tilgjengelig (gratis) og med tanke på vekta, vet jeg ikke skal ha herdet glass-plate oppå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Hørtes kult ut, sleng ut et par bilder når bordet er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 blir nok en stud til pga glassblåsemaskjinen som skal brukes er i ustand. Men skal legge ut bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 åja, bare en slik ja tøfft bord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 artig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 hehe... håper bare golvet i 2.egt. tåler vekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 He he, der lurte du meg Første jeg tenkte; hva i h****** vil han med den blokka der.....kommer aldrig til å bli bra igjen. Men så kom jeg litt lengere ned....stuebord Blir sikkert nice, men sett bordet riktigt sted første gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Selv om dette er en BMW side, så har jo faktisk Chrysler laget noen ok motorer. HEMI er jo bla meget habile saker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Tøft! Har et liknende prosjekt på gang selv, men tiden strekker ikke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Stili Jeg får trygle til pappa jeg, han har ei sprukken 6,5 liter V8 dieselblokk fra en chevrolet stående å ta opp plass Var i bruk for et eller to år siden, før han byttet blokk og bunndel med nytt fra fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 He he, der lurte du meg Første jeg tenkte; hva i h****** vil han med den blokka der.....kommer aldrig til å bli bra igjen. Men så kom jeg litt lengere ned....stuebord Blir sikkert nice, men sett bordet riktigt sted første gang haha!.. det var det som var tingen... skulle vente med og legge ut de siste bildene... men like greit og legge ut hele prosjektet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 fikk idèen av et bilde av en høyglanspolert v8`er... men jeg gidder ikke påkoste den fornikkling satser på den blir like bra i blank svart og klarlakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå