BMWtotti Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 http://www.finn.no/finn/boat/object?fin ... 221&page=6 Var bare nødt til å vise denne båten! Legg spesielt merke til setningen: "...er du milijø bevist? se på en annen båt da er ikke dette noe for deg!" Hadde vært utrolig morsomt å se denne båten kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 det der er rimeligt rått men ingenting er råere enn å kjøre katamaran i over 150km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 det der er rimeligt rått men ingenting er råere enn å kjøre katamaran i over 150km sant det: http://www.finn.no/finn/boat/object?fin ... =1&tot=325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 hadde vært kos med en nortech men de er nok "litt" for dyre for lommeboka mi :/ så får klare meg med 18fotern jeg har med 220-230hk står hos lakkerern nå om dagen og blir roooosa perlemor håper den er klar til bruk til helga som kommer for da er det offshore vm i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Jeg tok (mobil)bilde av politibåten på Paros (Gresk øy) da vi var der for en god uke siden: 750hk på en RIB, tenker det er få som kjører fra den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 det der er rimeligt rått men ingenting er råere enn å kjøre katamaran i over 150km sant det: http://www.finn.no/finn/boat/object?fin ... =1&tot=325 Den her skal jeg ha prøvetur med typa te mamma jobber på det stedet de selger denne, kan tro jeg gleder meg, sett film av den, woho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 sandersen hvis ikke du fikser meg en prøvetur så skal jeg binde deg fast i en tube og dra deg etter båten fra porsgrunn til valle på 10min den stooore ribben gjør nok ikke noe særligt mer enn 70knop men den kan holde 70knop i 2,5m bølger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Var det ikke den der Nor-Tech'n som var på Autofil innslag da de var i Florida? Likner fælt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-fun Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 marinejegerne kjører RIB med 900hk...rå båt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Jeg tok (mobil)bilde av politibåten på Paros (Gresk øy) da vi var der for en god uke siden: 750hk på en RIB, tenker det er få som kjører fra den.. Hehe, tipper den der er kjekk å ha når man skal fakke narko/menneskesmuglere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå