ove-i Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Lyset i klokken og temperaturmåleren har sluttet å virke. Ser såvidt tallene i lcd displayet. Noen som vet hvilke pærer som står i og hvordan dette skiftes? Klokken er rett ovenfor ac og ved siden av cd spiller i en e34 95 modell touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vibsn Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Jeg og lurer på dette. Før jeg sitter igang med skrujern og sikkert knekker ting.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Går du på gsbildeler.no og klikker litt på instrument avdelingen, kan du finne ut hvilken pære det er du trenger. Klokken løsner du ved å først ta ut radio/cd spiller for så å bevege en liten hendel til venstre for klokka. Det går ikke å bare røske den ut. finnes bilder av hvordan gjøre dette på nett. Tror jeg så et bilde på bmwe34.net eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Delenr. har du her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå