E30 2.7turbo Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 M3/328 ZF girkasse + 328 mellomaksel kjøpes, ring - mail eller PM pris og beliggenhet er avgjørende, bor i Drammen. Kenneth 98015894 olsenkenneth@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Hei. Kjøpte nettopp med meg flere girkasser fra Tyskland. Også en ZF fra 523 E39. Den girkassen er ofte også brukt i 528/328. Fysisk er den like stor og har identiske mål med M3 kassen fra 3,0. Jeg hadde en slik også med som er solgt nå. Tror dette er en S5N-320 ZF. Det står en del nummer på kassen, så jeg kan undersøke om det er samme delenummer som til 328. Har mellomakslingen fra M3 Limo. Vet ikke om den har samme lengde som en 328, men tror det. Hardykoblingen passer i alle fall til ZF kassen. Girkassen er gått 94 000 km og mellomakslingen er i topp stand helt uten slakk. Pris for kasse og mellomaksling er 5.800 kroner + frakt. Eirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 2.7turbo Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Hei. Kjøpte nettopp med meg flere girkasser fra Tyskland. Også en ZF fra 523 E39. Den girkassen er ofte også brukt i 528/328. Fysisk er den like stor og har identiske mål med M3 kassen fra 3,0. Jeg hadde en slik også med som er solgt nå. Tror dette er en S5N-320 ZF. Det står en del nummer på kassen, så jeg kan undersøke om det er samme delenummer som til 328.Har mellomakslingen fra M3 Limo. Vet ikke om den har samme lengde som en 328, men tror det. Hardykoblingen passer i alle fall til ZF kassen. Girkassen er gått 94 000 km og mellomakslingen er i topp stand helt uten slakk. Pris for kasse og mellomaksling er 5.800 kroner + frakt. Eirik Hvis du kan sjekke om kassa er lik, så hadde det vert fint. Men jeg må bruke mellom aksel fra 328, ellers så passer det ikke på diffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå