endre88 Skrevet August 5, 2007 Skrevet August 5, 2007 hei jeg har en 540 94 mod som fusker litt, når jeg gir kikk down og den kommer opp mot 4,5 5 tusen i turtal så kutter den, kan virke som om turtall sperren slår inn, når du slipper gassen litt så er den tilbake. har byttet luft mengde måler og plugger og plugg hettene det er ny bensin pumpe på den også,, fremdeles er problemet der, ellers går den helt fint merker ikke noe til det uten at du kikker den , ved vanlig pådrag går den helt fint, har noen ide om hva dette kan være??
Jealous_much Skrevet August 5, 2007 Skrevet August 5, 2007 Byttet du bensin filter når du byttet pumpe? Jeg hadde samme problem på en 325, da var bensin filteret tett.
endre88 Skrevet August 5, 2007 Forfatter Skrevet August 5, 2007 ja begger filter er nye. men takk for svaret
endre88 Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 bump ingen som har en forklaring no går den inn i nømodus
Jonass Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 bytta den velkjente membranen? kan være en eller flere coiler som ikke henger med.
endre88 Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 ja membranen er akurat byttet tror alle coilene henger med er jo byttet og fusker fremdeles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå