weheeE34 Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 når dsc ikke lyser, (gul trekant i instrument panel) så jobber dsc hele tiden, når jeg da skal leke litt med bilen kobler dsc inn og avbryter det hele... når den lyser er det umulig å "spinne" og leke med bilen i det hele. er det ikke mulig å slå Dsc av på noen måte? gjelder en 320i 2002mod... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 er det ikke bare å skru den av da? hehe.. eller går det ikke på den type bil.. trudde det gikk på di fleste bilene jeg.. enten det eller så er det sikkert bare en sikring som du kan nappe ut som hører til den dsc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 har du prøvd å holde knappen inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Hold inne knappen i 5 sekunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 som sagt tidligere må du holde knappen inne. da skal dsc lampa og en av bremselampene lyse. mener å huske det er abs lampa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 takker for svar folkens:) Mvh Roy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Dette er vel en tostegs rakett.... 1) Trykk en gang for å aktivere DTC 2) Hold inne knappen i 5 sek for å deaktivere både DSC og DTC. .... så gassen i bånn ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 DTC, hva er det? Jeg har en 2000 modell, og jeg trykker bare en gang på DSC, så spinner det ivei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 DTC, hva er det? Jeg har en 2000 modell, og jeg trykker bare en gang på DSC, så spinner det ivei! DTC er vel antispinn og DSC er stabilitet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 ja det kan nok stemme.. vet ikke hva D står for, men TC står vel for traction control, og SC for stability control. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Den står for Dynamic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 DTC, hva er det? Jeg har en 2000 modell, og jeg trykker bare en gang på DSC, så spinner det ivei! Trykk på knappen å spinn i vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå