Oak Skrevet August 7, 2007 Forfatter Share Skrevet August 7, 2007 Hmm, er litt skeptisk til Weitec egentlig.. noen som har erfaringer med disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Sjekk bilder av gamlebilen til ///Magnus. Den var ike senka mer enn 30/20 mener jeg å huske og det så perfekt ut. (Det var da Cobrafjører) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=29147 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Viktig og senke litt mer forran eller ser det bare narr ut. Men hvorfor ikke justerbart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet August 7, 2007 Forfatter Share Skrevet August 7, 2007 Se der ja... 30/20 så jo veldig bra ut! Tror jeg går for det.. Grunnen til at jeg ikke skal ha justerbart er at jeg ikke har noe behov for det! Og at jeg skal bruke de originale demperne... bytter heller de når de blir gåene:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå