Mr.Dan Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Har en Bmw E46 som sporer en god del. Bilen er senket med H&R 30mm. Må det tas forst.kontrol etter senking, eller kan det være for at dekkene er for breie? Dim, Foran: 225/40 18" og bak: 255/35 18". Type dekk: Bridgestone potenza.. Ønsker svar av noen som kan dette her..
hagenisse Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Ja, du må ta firehjulskontroll etter senking. Prøv også å øke dekktrykket.
LK Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Ville nok tatt en forstillingskontroll,innstillingene forandrer seg litt ved senking. Kanskje litt mye toe inn eller toe ut..... Tror ikke de dekkene burde være noe problem.
Henrik K Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Kan være mye som påvirker sporing. Regner med at ekspertisen melder seg på her med sin kunnskap! Mitt lille tips er å sjekke lufttrykk i dekkene. En liten økning i trykk kan hjelpe mye på sporing. Hva slags lufttrykk bruker du? Jeg kjører også med Bridgestone Potenza i 235 bredde, og det sporer ikke i det hele tatt.
Mr.Dan Skrevet August 6, 2007 Forfatter Skrevet August 6, 2007 Ja, du må ta firehjulskontroll etter senking. Prøv også å øke dekktrykket. Vil det da påvirke når jeg får på vinter hjulene etter firehjulskontroll?? Dim på vinter hjul: 205/55 16".
Mr.Dan Skrevet August 6, 2007 Forfatter Skrevet August 6, 2007 Noen som vet ca hvor mye en firehjulskontroll koster? Må dette kun gjøres på BMW verksted??
hagenisse Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Rundt 1500,- forstillingsspesialisten i Oslo anbefalles, men der kanskje litt drøyt å dra dit fra lillehammer..
Mr.Dan Skrevet August 6, 2007 Forfatter Skrevet August 6, 2007 Takker for svar Ja blir litt langt og reise bare for en forst.kontrol. Selv om dem sikkert er flinke.. Får sattse på noe i litt mere nærheten her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå