Gå til innhold

Tatt 70,2 (66) i 40 rettigheter?

crizi
 Share

Anbefalte innlegg

Prøv det D.C.V sier. Hjalp for meg:D

Men du må ikke godta førerkort beslag!!!

Viss du ikke gjør det må du snakke med en sånn jurist og da kan du smiske med han og få avslag... For snuten hjelper det lite og snakke med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1km saktere og jeg hadde fått 6200 i bot istedenfor miste lappen.. nå må jeg ta førerprøven på nytt osv... jævla idiotisk, og jeg får ei jævli stor bot og... kommer til å ta meg drittlang tid å få penga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1km saktere og jeg hadde fått 6200 i bot istedenfor miste lappen.. nå må jeg ta førerprøven på nytt osv... jævla idiotisk, og jeg får ei jævli stor bot og... kommer til å ta meg drittlang tid å få penga..

Trist... et sted må grensen gå... ta straffen som en mann... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du i alle fall en glimrende sjanse til å selge flere telefoner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du i alle fall en glimrende sjanse til å selge flere telefoner :D

men f... ik ring til meg av den grunn... :wink: har nesten daglig noe mas på telefon av luringer som skal selge meg det en å det andre.. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel ta den stinkende bussen fylt av kari stinkende utlendinger det skal bli gøy.. så blir det vel ei bot på 10 lapper og.. skal bli gøy å betale, hadetbra 17" felger også får jeg ikke med hele vinteren da jeg har bil som er egnet for vinter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil ikke kalt det holdningsproblemer, hadde jeg hatt det så hadde jeg driti i at jeg ikke hadde lappen lenger å kjørt alikevel.. men får vel vente til tiden er gjort å gjøre det jeg kan for å betale uten å miste bimmern :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...