Odd-M Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 MEGET lekker bil! En slik stasjonsvogn blir nok mitt neste stoppested Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Takker for hyggelige tilbakemeldinger. Da jeg endelig bestemte meg for å bytte ut E39'en sto valget EGENTLIG mellom en -04 520iA eller -05 523iA. Av ren nysgjerrighet tok jeg turen for å prøve en dieselbil, dvs denne -04 530dA. Det startet med et bredt flir da motoren startet ... og fortsatte med et bredere og bredere smil Det gikk ikke så lang tid før sunn fornuft gikk ut av vinduet - og følelsene tok overhånd ... måtte jo bare ha denne bilen selv om den (nå riktig så slitne) sunne fornuften sa at jeg strengt tatt ikke hadde bruk for så stor motor. Overgangen fra den gamle bilen gikk særdeles bra - noe som kanskje ikke er så unaturlig ettersom det denne gangen gikk "rette veien", dvs mer krefter og bedre komfort. Så til noen av kommentarene: - Alle bildene (!) er speilvendte. Dette skyldes at mobilkameraet har funnet ut at alle bilder bare MÅ være speilvendte ... - Ja, den hadde de "utrolig stygge" nedoverbøyde enderørene. Det gikk bare en dag før de var borte... - Bilen var gått 43k eller 46k da jeg overtok den - Har ikke hatt antydninger til problemer med girkasse. Blinklys hendelen ble byttet før overtakelse for å fjerne en rar "vibrasjonslyd" Til slutt litt om forbedringsønske: - Skal ta meg en tur til GS Bildeler for å sjekke opp chrome nyrene. Tror som sagt dette kan være en vinner i forhold til totalinntrykket. - Monsterfelger (dvs 19") må vurderes, men usikker på hvilke typer dette eventuelt skulle være. Ønsker ikke M5/M6 felger fordi jeg synes det er for mange av M5 versjonen og M6 blir for "ekstrem" for meg. - Jeg har ikke helt klart for meg hva faceliften som kom i -07 egentlig innebar ift lyktene. Må sette to bilder opp mot hverandre .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Gratulerer med skikkelig gobil! Har hatt gleden av å kjøre en lik bil som denne i to dager, identisk motor og farge og felger etc faktisk. Dette var for noen uker siden og da var bilen bare noen uker gammel, utrolig god bil! Mvh. Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå