Gå til innhold

325i 91 og kompressor.


Tommy. S
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har dyttet inn en 325i uten vanos maskin i min 316i .

skal legge ut alt med bilder her senere , men eg har ferie og kjeder meg,

noen som vil hjelpe meg med noen gode kontakter hvor eg kan få meg en kompressor til denne bilen.

nettsider og merker dere annbefaler e konge . takker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://norway.schmiedmann.com/index2.htm

Her har de også kompressor. Til 325i koster det 40 lapper + montering. Kompressoren er TÜV-godkjent, men tviler litt på du bilen din er godkjent nå :lol: Kompressoeren her øker effekten fra 192hk til 230hk, og 240nm til 280nm.

betyr det at man faktisk kan få godkjent kompressor kittet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

max og max stian_e34:P

Nå har jo a-dekk prestert å bremse 270hk/320nm (på hjula) med original innmat på ein 320i.

Så noe meir enn:

Infinitas kompressor system SK PLUS

325I alle modeller effekt 230HK/280NM (standard 192HK/240NM)

Bør enn jo klare, med de rette forutsetningene (dyser/chip eller tilleggsprut og trykk deretter)

Men holdbarhet er jo eit spørsmål...

Uansett ville vurdert turbo, Tommy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle responnsene. det er mye å sitte seg inn i, å lære seg bmw maskiner er en ting, turbo og kompressor er en helt ny sak for meg å sitte meg inn i.

så all info om montering, maks effekt og priser er veldig hjelpsomt :)

og eg har vurdert turbo, har hørt om et bolt on plugg and play kit til bmw for 15 store. hmm får se, med tiden begynner vel kjerringa å klage og.. eg kjøpte en e36 316 og hjalp henne med å sette inn en 318i maskin, så eg fikk letta litt på trykket hennes :)

takk igjen MVH Tommy S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

max og max stian_e34:P

Nå har jo a-dekk prestert å bremse 270hk/320nm (på hjula) med original innmat på ein 320i.

Så noe meir enn:

Infinitas kompressor system SK PLUS

325I alle modeller effekt 230HK/280NM (standard 192HK/240NM)

Bør enn jo klare, med de rette forutsetningene (dyser/chip eller tilleggsprut og trykk deretter)

Men holdbarhet er jo eit spørsmål...

Uansett ville vurdert turbo, Tommy ;)

Ville bare si at den andre vi har bygd på orginal innmat tipper jeg det er rundt 300hk i :D Holdbarheten for vi se :) Den skal på benking om ca 1 mnd, da bilen for tiden står til lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...