jäger Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 Vil bare gi en "thumbs up" for ØNT i Fredrikstad for utmerket service! http://www.ont-as.no/felgteknikk.htm Raymond (Andersen) møtte meg på på en lørdag i fint vær for å dreie ut senteret på noen felger jeg kjøpte samme dag (ville få gjort allt med det samme jeg var i østlige strøk). Han var flink, trivelig, og selv om jobben tok mer en tre ganger så lang tid som antatt (fordi han måtte dreie felga med dekka på) så tok han ikke mer for det enn det vi avtalte!! (Da ble jeg seriøst overraska, prisen var helt ok fra før også, kosta ikke mer enn en par dekkomlegginger) En skikkelig servicemann, men jordnære priser.
Patrick B Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 Ja, begynner dessverre å bli en skjelden ting det man kaller service på bilverksteder.
Sir Hofstad Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Brukte dem jeg også, og har anbefalt dem til andre her...
ThomasB Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 sånne folk fortjener oppmerksomheter som denne, er rett og slett blitt uvanelig med god "service" på bilrelaterte "operasjoner"...
Ballder Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Ja, begynner dessverre å bli en skjelden ting det man kaller service på bilverksteder. Og hvor ble det av kunnskap og teknisk innsikt? Stort sett bare skole mekanikere igjen jo. Skoleflinke gutter/jenter fikser som regel ikke en dritt. I dag byttes stort sett bare del for del helt til problemet er løst.
S.Arnesen Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 hmmm. har noe felger jeg gjerne skull ha fått dreid ned litt på. hvor mye ga du for 4 felger om jeg kan spørre? vet at det er en gammel tråd, men håper på svar...
Morty999 Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 hva ga du for å dreie 4 felger? skulle ha dreid 2 stk selv jeg
Sir Hofstad Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Ja, begynner dessverre å bli en skjelden ting det man kaller service på bilverksteder. Og hvor ble det av kunnskap og teknisk innsikt? Stort sett bare skole mekanikere igjen jo. Skoleflinke gutter/jenter fikser som regel ikke en dritt. I dag byttes stort sett bare del for del helt til problemet er løst. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=7 ... ht=#758370 "Bestandig godt å høre at tralla er i god forfatning! Har skjelden eller aldri fått sånn service som på Norservice! Anbefaler alle å prøve dem." Er noen entusisiaster igjen som har mulighet til å gjøre den jobben de vil. Heldig er jeg som har det slik
Tronstad Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 om det er interresse for og finne ut av priser fra ØFT så kan jeg sikkert finne en del svar for dere, jeg jobber sammen med Simon Andersen (som startet firma sammen med faren sin) Faren har tatt over siden simon har begynt og jobbe her på samme plass som meg men for all del flinke folk med fornuftige priser !
Morty999 Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 få pris på dreieing av 2 stk bbs felger og retting av 4 da.. 8x16. x2 og 9x16. x2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå