trex Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 Sliter med at airbag-lampen lyser i min 523i 97-modell. Har Carsoft, og får feilen 16 Belt Switch, drivers side. Har kjøpt reperasjonskabelen, uten at det hjalp. Har sjekket at det ikke er kabelbrudd ellers under setet også. Forsøkte å dra ut kabelen til beltestrammeren, og da gir Carsoft en annen feil om belt tensioner circuit. Så det jeg lurer på, finnes det en bryter som ser om beltet er satt i lås? Jeg kan ikke se noen ledning gå fra beltelåsen og ned mot setefoten og beltestrammeren, kun den tjukke vaieren. Håper noen har noen ideèr ang. dette. Tommy.
trex Skrevet August 8, 2007 Forfatter Skrevet August 8, 2007 Dette har jeg gjort. Fungrer fint å gjøre dette med Carsoft. Da blir lampa borte i 10 sek, så er den tilbake igjen. Belt tensioner circuit forsvant etter resetting når jeg hadde kobla sammen ledningene igjen.
Haug530D Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 Sliter med at airbag-lampen lyser i min 523i 97-modell. Har Carsoft, og får feilen 16 Belt Switch, drivers side. Har kjøpt reperasjonskabelen, uten at det hjalp. Har sjekket at det ikke er kabelbrudd ellers under setet også. Forsøkte å dra ut kabelen til beltestrammeren, og da gir Carsoft en annen feil om belt tensioner circuit. Så det jeg lurer på, finnes det en bryter som ser om beltet er satt i lås? Jeg kan ikke se noen ledning gå fra beltelåsen og ned mot setefoten og beltestrammeren, kun den tjukke vaieren. Håper noen har noen ideèr ang. dette. Tommy. hvor kjøpte rep kabelen?
trex Skrevet August 8, 2007 Forfatter Skrevet August 8, 2007 Kjøpt hos autozentrum i Oslo. Den består av en ledning med to kontakter, som går fra beltestrammeren og ut i ei kontakt, som kobles sammen med den andre ledningen som fulgte med. Denne loddes på eksisterende ledninger som kommer opp av gulvet, og erstatter da den kveilen som fra fabrikk ligger brettet under setet. Det er gjennomgående kontakt i denne helt fra til beltestrammeren. Så spørsmålet er hvordan bryteren som sjekker om beltet står i, fungerer... Tommy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå